×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی اقلید در دست پیگیری است

اقلید جزء رتبه‌های برتر مسکن ملی در استان فارس، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، فرماندار اقلید گفت: بزرگترین مشکل شهرستان مسائل مربوط به جاده‌های مواصلاتی است که در این مدت اقدامات خوبی جهت رفع مشکلات جاده‌ای پیگیری یا انجام شده است.

شهرام منصوری در نشستی خبری که با حضور مدیران ارشد شهرستان در فرمانداری اقلید برگزار شد، با اشاره به وضعیت دولت و محدودیت‌های مالی در این برهه خاص جامعه جهانی گفت: خبرنگاران باید در راستای اقناع افکار عمومی و ایجاد امید در جامعه حرکت نمایند.

منصوری با اشاره به اینکه ۵۱ روز تا انتخابات که به گفته مقام معظم رهبری لیله القدر نظام جمهوری اسلامی است زمان داریم، افزود: بر اساس فرموده معظم له، مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت چهار مولفه مهم در انتخابات پیش رو می‌باشد.

منصوری با اشاره به شرایط آب و هوایی و مزیت‌های شهرستان اقلید گفت: متاسفانه بزرگترین مشکل شهرستان مسائل مربوط به جاده‌های مواصلاتی می‌باشد و در این مدت اقدامات خوبی جهت رفع مشکلات جاده‌ای از جمله تعریض جاده اقلید-سورمق، پیگیری جاده طریق الرضا، رفع نقاط حادثه خیز پیگیری یا انجام شده است.

منصوری در ادامه با اشاره به پروژه‌های متعدد سرمایه‌گذاری در شهرستان اقلید که طی دو سال اخیر پیگیری شده است، گفت: حدود ۹۶۰۰ میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها می‌باشد که در آینده می‌تواند برای ۳۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد نماید. وی با اشاره به وضعیت نهضت ملی مسکن در شهرستان اقلید گفت: با توجه به تعداد بالای متقاضیان و تعریف چند سایت در این خصوص جزء رتبه‌های برتر در استان می‌باشیم.

در این نشست خبرنگاران سوالاتی پیرامون مسائل مختلف از جمله سرمایه‌گذاری درشهرستان، برنامه فرهنگی شهرستان، انتخابات، نهضت ملی مسکن، فرودگاه شهدای شمال فارس، وضعیت آسیب‌های اجتماعی در شهرستان  مطرح کردند و مدیران شهرستان اقلید گزارشی از اقدامات حوزه مدیریت خود ارائه کردند.

 

 

 

true
true
رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی اقلید در دست پیگیری است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true