×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دانشگاه شیراز به پنجره‌ ملی دولت هوشمند متصل شد

دانشگاه شیراز به پنجره‌ ملی دولت هوشمند متصل شد، به گزارش حبرگزاری شهر مردم مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز گفت: پنجره واحد خدمات و پیشخوان الکترونیکی این دانشگاه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد.

علی حمزه یکشنبه ۲۲ مرداد با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام مدیرکل دفتر آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اتصال دانشگاه‌های کشور به پنجره‌ ملی دولت هوشمند، دانشگاه شیراز با توجه به تجارب پیشین، آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم را انجام داده و از ۱۴مردادماه به پنجره‌ ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است.

به گزارش شهر مردم  به نقل از دانشگاه شیراز، این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پنجره‌ واحد خدمات، سامانه‌ای برای یکپارچگی خدمات و تسهیل دسترسی مخاطبان به خدمات است که می‌تواند در سطوح مختلف دولت، وزارتخانه، استان یا یک دستگاه اجرایی باشد.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شیراز اظهار کرد: این سامانه درگاهی برای احراز هویت متمرکز تمام کاربران ایرانی و تسهیل خدمات دولت در حوزه‌های مختلف است.

علی حمزه گفت: به تناسب آن، سامانه‌ پنجره‌ واحد خدمات دانشگاهی کشور، درگاهی است برای ورود به خدمات حوزه‌ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که این سامانه یک واسط برای اتصال تمام دانشگاه‌های کشور به پنجره‌ ملی خدمات دولت هوشمند است و دانشگاه شیراز از این طریق برای کاربران پنجره‌ ملی خدمات دولت هوشمند، قابل دسترس شده است.

true
true
دانشگاه شیراز به پنجره‌ ملی دولت هوشمند متصل شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true