×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت بیش از ۴۱۳ میلیون تردد در محورهای فارس طی ده ماهه اول امسال

ثبت بیش از ۴۱۳ میلیون تردد در محورهای فارس طی ده ماهه اول امسال، به گزارش عباس امیری – خبرنگار شهر مردم، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از تردد بیش از ۴۱۳ میلیونی در محورهای فارس طی ده ماهه اول امسال خبرداد.

علیرضا راستیار در گفتگو با خبرنگار شهر مردم، بیان کرد: ما در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، فعالیت های گسترده ای را در حوزه راهداری، راه روستایی و همچنین حوزه حمل و نقل به مردم عزیز و شریف استان ارائه می دهیم و همیشه یکی از مواردی که ما در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مدنظر قرار می‌دهیم تا خدمات بهینه و خوبی را ارائه دهیم، بحث آماری است که از میزان تردد ناوگان و میزان تردد در جاده‌های عبوری استان فارس بایستی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در همین راستا همکاران ما در مجموعه مرکز مدیریت راههای استان مرتبا با استفاده از ابزارهای هوشمندی که در سطح محورهای استان نصب شده، خروجی هایی را می گیرند و تجزیه و تحلیل آماری را انجام می دهند.

راستیار تاکید کرد: آمارهای ۱۰ ماهه اول امسال به گونه ای است که طی این مدت، ۴۱۳میلیون تردد از طریق سامانه و دستگاههای ترددشمار در محورهای استان به ثبت رسیده و این آمار گویا است که تقریبا ۸۷درصد از این ترددها؛ مربوط به سواری و وانت است، ۱ درصد مربوط به حمل و نقل عمومی مسافر و ۱۳ درصد از این ۴۱۹ میلیون تردد مربوط به ناوگان سنگین می باشد که در محورهای استان تردد داشته‌اند.

وی افزود: در مبادی ورودی شهر شیراز نیز دستگاههای ترددشماری را داریم که می توانند آمار را ثبت کنند و میزان ورودی و خروجی شهر شیراز را مجزا اعلام کنند که بر این اساس تقریبا ۱۹ میلیون تردد جزء آمار ورودی این شهر است و ۱۹ میلیون و ۷۵۰هزار تردد خروجی شیراز ثبت شده است.

 

true
true
ثبت بیش از ۴۱۳ میلیون تردد در محورهای فارس طی ده ماهه اول امسال
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true