×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تشییع پیکر ۲ شهید حادثه کور تروریستی در ممسنی

شهیدان شجاعیان و خوشنام  در حادثه تروریستی و تیراندازی کور معاندان نظام مورد هدف قرار گرفتند و به فیض شهادت رسیدند. شنبه ۲۵ شهریور ۲ راکب موتورسیکلت اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری ساچمه زن به نیرو های بسیجی مستقر در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی کردند که در این حادثه تروریستی ۲ نفر شهید و ۲ نفر زخمی شدند

پیکر دو شهید حادثه کور تروریستی شهرستان ممسنی با حضور مردم این شهرستان تشییع شد. به گزارش خبرنگار  شهر مردم ، مراسم تشییع دو شهید حادثه کور تروریستی ممسنی با حضور مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اگاه گفت: مراسم تشییع دو شهید حادثه کور تروریستی ممسنی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه چهارشنبه از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان مصلی شهر نورآباد برگزار شد.همچنین  شهروندان شهید پرور شهر نورآباد مرکز شهرستان ممسنی در آیین تشییع این شهدای امنیت با آرمان های نظام اسلامی و آموزه های والای شهید و شهادت تجدید پیمان کردند.

محمد زمان زارعی اضافه کرد: پیکر شهید «پوریا خوشنام» در گلزار شهدای روستای «آهنگری» و پیکر شهید «یاسر شجاعیان» در «گلزار شهدای شهر نورآباد» به خاک سپرده شد.

گفتنی است شامگاه ۲۵ شهریورماه دو عامل ناشناس در عملیات کور تروریستی اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای بسیجی تأمین‌کننده امنیت در شهر «نورآباد ممسنی» کرده که در این حادثه دو نفر از بسیجیان مجروح و دو تن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پوریا خوشنام ساکن روستای «آهنگری» نورآباد یکی از چهار بسیجی است که شامگاه بیست و پنجم شهریور توسط دو راکب موتورسوار در میدان معلم شهر نورآباد ممسنی مورد هدف قرار گرفت. گفتنی است با موافقت خانواده پوریا خوشنام، اعضای بدن این شهید به بیماران نیازمند اهدا شد.

 

true
true
تشییع پیکر ۲ شهید حادثه کور تروریستی در ممسنی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true