×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تحمیل عقیده در کشور نداریم

هیچ لیستی در انتخابات ارائه نمی‌دهم

عبدالغفور مصطفایی – شهر مردم
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: هیچ اصراری بر تحمیل عقیده در کشور وجود ندارد و دانشجویان در کمال آزادی مطالبات به حق خود را در این نشست ارائه دادند که جای تقدیر است
حجت الاسلام لطف ا… دژکام، روز گذشته در نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجویی فارس، به مناسبت روز دانشجو، در جمع دانشجویان، اظهار داشت: آزادی بیان، حق مردم و اقشار مختلف جامعه است که در راس آن مقام معظم رهبری قرار دارند و باید در تمامی عرصه‌ها محقق، جاری و ساری شود.
وی، با اشاره به اینکه مدیران در هر عرصه‌ای که ورود پیدا می کنند، باید به خوبی انجام وظیفه کنند، گفت: رسیدگی به مشکلات و معضلات جامعه از سوی‌ مسئولان و دستگاه‌های اجرایی، امری واجب و ضروری‌ است.
امام جمعه شیراز، خاطر نشان کرد: خداوند متعال، شما را خلیفه و جانشین خود قرار داده است تا بتوانید بر‌ مشکلات جامعه، فائق شوید.
نماینده ولی فقیه در استان فارس، تصریح کرد: از بی انصافی و ظلم‌ هیچ گاه حمایت نکرده و نخواهم‌ کرد و در این راستا، همواره با بی عدالتی، مخالف هستم.
دژکام، افزود: در برابر بی عدالتی، هیچ گاه سکوت‌ نکرده‌ و اگر فریاد نزده ام، دلیل خود را دارد و به شما دانشجویان، اطمینان می دهم که پیگیر مسائل جامعه و نقدهای‌ شما هستم.
وی، ابراز داشت: علمای فلسفه و منطق، بر‌ این‌ ادعا هستند که جامعه برای پیشرفت، به تحول نیاز دارد‌ که لازمه آن، راهکار علمی و مطالبه گری از‌ سوی اساتید و دانشجویان است و می طلبد‌ جامعه دانشگاهی در این راه، پیشقدم باشد.
دژکام، با‌ اشاره به انتخابات پیش رو‌، گفت: من هیچ لیستی را ارائه نداده و ارائه نخواهم کرد، زیرا معتقدم باید از همه جریان ها، حمایت‌ کنیم و همه جریان های سیاسی، باید در‌ انتخابات‌ حضور پیدا‌ کنند.
وی، ابراز داشت: نظرات شما‌ دانشجویان، ارزشمند است و برای پیگیری آنها، باید‌ نشست‌های متعددی انجام شود.
گفتنی است در پایان این نشست، دانشجویان قسمتی از مطالبات خود را در مورد پاسخگویی به مشکلات دانشجویان، برطرف‌ شدن بی عدالتی در‌ جامعه، شفاف سازی اموال و آراء نمایندگان، توجه به صنایع آب بر صنایع فولاد، بررسی دلایل ۳ به ۱ شدن نسبت‌ ازدواج به طلاق، سلامت روان جامعه، خودکشی بر‌ اثر مسائل اقتصادی و عدم اشتغال، تحقق مهندسی فرهنگی، تحکیم خانواده و سبک زندگی‌ ایرانی اسلامی، مرگ فرهنگی، نبود آگاهی اجتماعی، بحران تحریف در جامعه و خانواده، امید به زندگی،‌ بستر سازی‌ برای ایجاد اشتغال و نیز‌ جایگاه واقعی زن در اجتماع، آلودگی اخلاقی، توجه و رسیدگی به مناطق محروم، حضور ائمه جماعت در مناطق کم برخوردار جهت رسیدگی به معضلات و مشکلات، سست‌ شدن پایه‌های خانواده و نیز تحقق نظام بانکداری اسلامی را مطرح و خواستار رسیدگی مسئولان نسبت به رفع آنها شدند.

true
true
تحمیل عقیده در کشور نداریم
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true