×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بهره‌برداری از ۹۳۶ پروژه گازرسانی به مناسبت هفته دولت در فارس‌

بهره‌برداری از ۹۳۶ پروژه گازرسانی به مناسبت هفته دولت در فارس‌، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار شهر مردم، مدیر عامل شرکت گاز استان فارس، گفت: به مناسبت هفته دولت، ۹۳۶ پروژه گاز رسانی در این استان با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۲۰۴ میلیارد تومان، به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اکبر میدان‌شاهی، روز گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به دو شهر جویم و رستاق، ۶۳ روستا و ۳۳۰ واحد صنعتی با موفقیت انجام شده و در پی این تلاش ها، بیش از ۱۰ هزار ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

او، با اشاره به این موضوع که به چهار شهر و ۲۳۸ روستای استان فارس در دولت سیزدهم، گازرسانی شده است، اظهار داشت: طی این مدت ۱۰۵۰ صنعت و بیش از ۱۲۷ هزار و پانصد مشترک با احداث ۳۲۷۵ کیلومتر خط لوله از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

وی، در این نشست  با تقدیر از کارکنان زحمتکش شرکت گاز استان فارس که در راستای بهره برداری از پروژه ها، زودتر از موعد مقرر، تلاش می کنند، افزود: تحقق شعار فاخر «مهار تورم و رشد تولید» نیاز به عزمی راسخ و روحیه جهادی دارد که با پوشش گازرسانی به ۹۹ درصد از مشترکان، محقق شده است.

این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنانش، با ارایه آمار و ارقامی پیرامون خدمت رسانی شرکت گاز استان فارس از ابتدا تا کنون، گفت: ۱۱۹ شهر، ۲۴۳۹ روستا و ۷۱۶۰ مرکز صنعتی، در استان فارس با احداث ۳۴۷۸۷ کیلومتر خط لوله از نعمت گازرسانی برخوردار شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، با بیان این که برنامه محوری، نقش ارزنده ای در پیشبرد امور دارد، اظهار داشت: امروزه بیش از یک میلیون و ۷۲۵ هزار مشترک با ۹۳۱ هزار علمک در سطح استان فارس از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

میدان شاهی، با تاکید بر این موضوع که با هم افزایی، می توانیم از چالش ها عبور کنیم، افزود: مهمترین دستاورد پروژه های گازرسانی، مواردی نظیر رفاه اجتماعی و پاسداشت محیط زیست است و در پرتو آن به بسترسازی برای فعالیت صنایع و رشد  تولید و اشتغالزایی می اندیشیم.به گفته این مقام مسئول، رونق تولید در مجتمع های صنعتی کلان و مراکز کوچک تولیدی، نقش ارزنده‌ای در بالندگی ایران اسلامی دارد و با اشتغال پایدار می توان زمینه های تحکیم بنیان خانواده، مهاجرت معکوس، کاهش بزهکاری و مواردی از این دست را مهیا کرد.همچنین این خطوط علاوه بر حفظ منابع، سرمایه‌ها و محیط‌زیست و همچنین جلوگیری از هدر رفت انرژی، می تواند باعث ایجاد اشتغال نیز گردد.

true
true
بهره‌برداری از ۹۳۶ پروژه گازرسانی به مناسبت هفته دولت در فارس‌
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true