×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اسلامی: هدف برگزاری کنفرانس اصفهان معرفی واقعیت علم و فناوری هسته‌ای ایران است

اسلامی: هدف برگزاری کنفرانس اصفهان معرفی واقعیت علم و فناوری هسته‌ای ایران است ، رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت که با وجود فشار نظام سلطه و استکباری، تحولات در زمینه علم و فناوری هسته‌ای ایران بسیار خوب بوده است.

خبرگزاری شهرمردم – محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی، روز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای ایران در اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگرچه فشار نظام سلطه و استکباری فعال است تا اجازه معرفی شدن واقعیت برنامه هسته‎ای ایران را ندهد، گفت: با وجود این، تحولات بسیار خوب بوده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه نظام متفاوتی در زمینه پیشبرد فناوری در حال ظهور است تا بتواند با نظام سلطه مقابله کند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به صنایع هسته‎ای در کشور سرعت بدهیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: امروز و در نخستین روز برگزاری کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای شاهد استقبال بسیار خوب شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی هستیم.

وی اضافه کرد: شخصیت‌های با دانش و قابل اعتماد از کشور‌های مختلف در حوزه علوم و فنون هسته‌ای در این کنفرانس حضور دارند.

به گفته اسلامی، هدف مهم‌تر برگزاری این کنفرانس معرفی واقعیت علم و فناوری هسته‌ای ایران است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه قصد داریم به دنیا اعلام کنیم که برای مشارکت با دیگر کشورها در این زمینه آماده هستیم، اضافه کرد: این اقدام باعث شکسته‎شدن حصار ایجادشده و مقابله با جریان سلطه در این حوزه شده است و می‎توانیم شاهد ظهور یک نظام متفاوت برای نقش‎آفرینی در علم و فناوری باشیم؛ یکی از لوازمی که برای این امر مورد نیاز بود برگزاری نمایشگاهی با محورهای کنفرانس حاضر است که استقبال بسیار خوبی هم از آن صورت گرفت.

اسلامی، افزود: امیدواریم اهداف کمی و کیفی تعریف شده در این کنفرانس به‌موازات سازماندهی انجام گرفته باعث نزدیک شدن به اهداف مدنظر شود و ما بتوانیم شاهد سرعت‎دهی گسترش صنایع هسته‎ای کشور باشیم.

معاون رئیس‌جمهور همچنین گفت: امیدواریم گسترش صنایع هسته‌ای در خط مقدم تاثیرگذاری زندگی مردم قرار بگیرد.

true
true
اسلامی: هدف برگزاری کنفرانس اصفهان معرفی واقعیت علم و فناوری هسته‌ای ایران است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true