×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ارسال ۳۰۰۰ اثر به جشنواره قرآنی شهید آوینی

ارسال ۳۰۰۰ اثر به جشنواره قرآنی شهید آوینی، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار شهر مردم، معاون فرهنگی دانشگاه شیراز، گفت: به مناسبت دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری با موضوع شهید آوینی، تا کنون ۳ هزار اثر به دبیر خانه جشنواره، ارسال شده است.

حامد تقوایی، در حاشیه برگزاری جشنواره، اظهار داشت: بیش از هزار و ۳۰۰ دانشجو از سراسر‌ کشور، ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر که از دی ماه سال گذشته، آغاز شده است تا اردیبهشت ماه سال جاری، به میزبانی دانشگاه شیراز ادامه دارد.

وی، با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های قرآنی، معارفی، هنری و ادبی، در حال  برگزاری است، افزود: آثار ارسالی به بخش هنری و ادبی جشنواره، در رشته‌های داستان کوتاه و شعر، تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی پوستر، طراحی و نقاشی، در مرحله داوری است و نیز مهلت ارسال آثار به بخش قرآنی و معارفی جشنواره، ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز تا ۲۴ فروردین‌ماه، اعلام شده بود، داوری آن نیز آغاز گردیده است.

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز، در مورد اهداف برگزاری جشنواره، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها، توانمندسازی دانشجویان، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جامعه هدف، برای تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت، ایجاد و تعمیق ارتباط دوستانه بین دانشجویان، متبلور کردن توانمندی و ایجاد نشاط، مهم‌ترین رویکرد جشنواره است.

تقوایی، اضافه کرد: ایجاد بستری مناسب برای انس و اخوت بیش از پیش دانشجویان، با کلام انسان‌ساز وحی، مفاهیم تعالی‌بخش، نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن، عترت و فرهنگ ایثار و شهادت در محیط دانشگاهی، از دیگر اهداف این جشنواره است

true
true
ارسال ۳۰۰۰ اثر به جشنواره قرآنی شهید آوینی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true