×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
احترام به اساتید موسیقی؛ پایان بخش برنامه های هجدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس

احترام به اساتید موسیقی؛ پایان بخش برنامه های هجدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، هجدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس شامگاه جمعه ۲۷ بهمن‌ماه به کار خود پایان داد و در آیین اختتامیه این جشنواره پنج تن از اساتید هنر موسیقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در آخرین شب از برگزاری جشنواره همچنین تالار حافظ شیراز میزبان پنج تَن از اساتید هنر موسیقی بود تا یک عمر هنرنمایی پیشکسوتان، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، پاس داشته شود.

محمد حسن صفری پدر موسیقی شیراز و از خوانندگان و نوازندگان و آهنگسازان خوش صدا و قدیمی، مینوس صداقت‌کیش نوازنده پیشکسوت و چیره‌دست تمبک و موسیقیدان شیرازی، جمشید دل طلب هنرمند پیشکسوت موسیقی شیراز که بیش از نیم قرن عمر خود را صرف معلمی و آموزش موسیقی کرده، حمیدرضا لطف‌اللهی مدیر واحد شعر و موسیقی صدا و سیمای استان فارس و مجید روزیطلب ردیف‌دان موسیقی ایرانی که از شاگردان قدیمی مکتب استاد فقید رضوی سروستانی به شمار می‌رود، در این آیین تجلیل شدند.

هجدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس با اجرای گروه های آوای شیراز به سرپرستی وحید رییسی، گروه روچن به سرپرستی مجتبی قلی‌پور و گروه میم به سرپرستی مصیب میردادی به پایان رسید.

هجدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس از ۲۴ الی ۲۷ بهمن‌ماه در شیراز با اجرای ۱۳ گروه در ۱۶ نوبت برگزار شد.

true
true
احترام به اساتید موسیقی؛ پایان بخش برنامه های هجدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true