×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح انحصاری مدیران امروز؛ دانش آموزان دیروز در شیراز

اجرای طرح انحصاری مدیران امروز؛ دانش آموزان دیروز در شیراز، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، اجرای طرح انحصاری مدیران امروز دانش آموزان دیروز؛به صورت بیان خاطرات پیشکسوتان فرهنگی می باشد.

سید عبدالصمد موسوی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری و تبریک به معلمان اظهار داشت: امسال در شهر شیراز با همکاری سایر نهادها از جمله شهرداری، شورای شهر و سپاه پاسداران در زیباسازی شهر به مناسبت هفته معلم اتفاقات خوبی رقم خورد که از جمله آن ها جلسه تکریم و تجلیل از ۳ هزار معلم همراه با خانواده در باغ عفیف‌آباد بود که خود نشانگر اهمیت موضوع می باشد و این مهم به ندرت اتفاق افتاده است.  همچنین بنر برگزیدگان، مقام آوران و معلمان نمونه در اداره و چند نقطه از شهر نصب خواهد شد.

وی سپس به تشریح فهرستی از برنامه‌های این ناحیه در این هفته پرداخت و گفت: نمایشگاه دستاوردهای معلمین و دانش‌آموزان در تمامی هنرستان‌های این ناحیه و همچنین نمایشگاه متمرکز از دست‌ساخته‌های همکاران فرهنگی که بازدید برای عموم بلامانع می باشد در حال برگزاری است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز از دعوت و تکریم ۱۴ خانوادهِ همکاران فرهنگی شهید در بهشت زهرای شهدا با تقدیم گل و اهدای لوح یادبود به بازماندگان و فرزندان آن شهدای بزرگوار که به گفته وی هویت و برکت آموزش و پرورش هستند، خبر داد.

موسوی ادامه داد: برگزاری صمیمانه محفل تجلیل از مدیران آموزش و پرورش به عنوان رهبران آموزشی و تکریم مقام ارزنده معلمین توسط مدیران در مدارس با اهدای گل و لوایح تقدیر و همچنین حضور همکاران اداری  در قالب۱۲ تیم در روز ۱۲ اردیبهشت در مدارس و تجلیل از همکاران فرهنگی در مدارس برگزار خواهد شد.

موسوی بیان کرد: جشن منتخبین سرود مدارس با عنوان «معلم و سپاس معلم» برگزار می شود که به منتخبین؛ جوایزی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

وی افزود: در این هفته همچنین جشن تکریم ۶۰۰ فرهنگی فرهیخته، با خانواده در تالار معلم با حضور معلمان، مربیان و مدیران نمونه انجام خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: نمایشگاه آثار و جشن تجلیل از معلمان پژوهنده و مولف که آموزش ابتدایی به تنهایی  ۱۵معلم نویسنده را دارد، نیز در این هفته برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه دیدار با مراجع و روحانیون به عنوان مربیان شاخص در برنامه های این هفته قرار دارد، بیان کرد: حضور همکاران فرهنگی در جمعه آتی ۱۴ اردیبهشت در نماز جمعه و میز خدمت و نشست با مردم از برنامه هایی است که در این هفته انجام خواهد شد.

وی افزود: برگزاری یادواره ی استاد شهید مرتضی مطهری جهت فرهنگیان و برگزاری مسابقات ورزشی در هفته ی معلم نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز در ادامه گفت: برنامه به نام یادها و خاطره ها و تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی این ناحیه از جمله مدیر اسبق و پیشکسوت ناحیه ۳ شیراز در شرف انجام است.

وی ادامه داد: نورافشانی آسمان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز در شب ۱۲ اردیبهشت انجام خواهد شد.

وی گفت: طرح انحصاری مدیران امروز دانش‌آموزان دیروز؛ که به صورت بیان خاطرات پیشکسوتان فرهنگی می باشد؛ اجرا خواهد شد.

وی تجلیل از ۶۸ پذیرفته شده ممتاز امسال این ناحیه در رشته های پزشکی و پیراپزشکی  را از برنامه های این هفته برشمرد و از انتشار آثار شهید مطهری به صورت فایل  در فضای مجازی خبر داد.

در این نشست همچنین سکینه حاتمی معاون آموزش متوسطه ناحیه ۳ شیراز و سید محمد جواد ساجدی معاون پشتیبانی پژوهش و برنامه ریزی ناحیه ۳ شیراز و حمیدرضا جوکار معاون آموزش ابتدایی به تشریح پیشبرد اهداف و افتخارات آموزش وپرورش ناحیه۳ شیراز پرداختند.

true
true
اجرای طرح انحصاری مدیران امروز؛ دانش آموزان دیروز در شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true