×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اجرای طرح اطعام با توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی در فارس

اجرای طرح اطعام با توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی در فارس، به گزارش عبدالغفور مصطفایی خبرنگار شهر مردم، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع)، گفت: در راستای اجرای طرح تکریم و اکرام، بسته های معیشی از سوی خیران، میان نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار مجید علی پور، روز گذشته در حاشیه توزیع بسته های معیشتی، اظهار داشت: خداوند در آیات متعددی، در مورد انفاق و دستگیری از نیازمندان، بیش از ۵ هزار بسته معیشتی، توزیع شده است.

مدیر کل بهزیستی استان فارس، نیز در ادامه این مراسم، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی برای احیاء نوع دوستی، همدلی، روان، رفتار انسان های خیر و مومن است.

مجید هوشیار، ابزار داشت: پویش سازمان بهزیستی، در قالب پویش مثبت ما فعالیت های خیرخواهانه ای، شامل اهداء جهیزیه و مسکن، به مددجویان بهزیستی، یکی دیگر از رویکردهای این نهاد مردمی است.

مدیر عامل موسسه خیریه حجت ابن الحسن العسکری(ع)، در ادامه در مورد اهداف این مجمع خیریه، بیان داشت: اجرای طرح افطاری هفدمین سال خود را در راستای اجرای کمک به نیازمندان، عملیاتی و اجرایی کرده است و در این مورد، کمک های قابل توجهی از سوی خیران، جمع آوری و به مستمندان، توزیع شده است.

مهدی محلاتی، ابراز داشت: در اجرای طرح افطاری مستمندان، بیش از ۵۰ تن روغن، ماکارونی، گوجه فرنگی و دیگر اقلام مورد نیاز محرومان، اهدا شده است.

وی، خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰ تن از اقلام اهدایی، به مددجویان سازمان بهزیستی و دیگر نیازمندان، اهدا شده است.

مدیر عامل موسسه خیریه حجت ابن الحسن العسکری(ع)، اضافه کرد: روند کمک به محرومان، همچون سال های گذشته ادامه دارد.

 

true
true
اجرای طرح اطعام با توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی در فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true