×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار نمایشگاه ادوات ماشین آلات کشاورزی و مکانیزاسیون در شیراز

آغاز به کار نمایشگاه ادوات ماشین آلات کشاورزی و مکانیزاسیون در شیراز، به گزارش عباس امیری خبرنگار شهر مردم، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس با اشاره به افتتاح بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی با موضوع ادوات، ماشین آلات کشاورزی و مکانیزاسیون گفت: این نمایشگاه با حضور  ۱۰۵ شرکت کننده از ۱۴ استان  و نمایندگان ۶ کشور خارجی  برگزار می شود.

محسن نهاوندی روز گذشته در نشست خبری با بیان اینکه نمایشگاه کشاورزی امسال به دو قسمت تقسیم شد  که یک بخش با عنوان تخصصی ماشین آلات، تجهیزات آبیاری و نهاده های کود و سم برگزار شد و بخش دوم با عنوان تخصصی ادوات، ماشین آلات کشاورزی و مکانیزاسیون از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ دوره آموزشی تخصصی مرتبط با نمایشگاه و با هدف افزایش بهره وری و مکانیزاسیون کشاورزی برگزار می شود.

به گفته نهاوندی نمایندگانی از کشورهای چین، ژاپن، ایتالیا، روسیه، ترکیه و کره جنوبی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نهاوندی افزود: در این نمایشگاه برای شرکت های دانش بنیان فضایی اختصاص داده شده و از طریق پارک علم و فناوری استان، فرصت حضور آنها فراهم شده است و ۱۰ تا ۱۵ درصد شرکت دانش بنیان مستقلا در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس تصریح کرد: رسالت نمایشگاه معرفی فرصت ها و دستاوردهای جدید است .

نهاوندی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه دوره های آموزشی  همچون عناوین اصول معاینه فنی تراکتورها و کمباین ها،اصول ایمنی در عمليات سم پاشی،هوشمندسازی پایش مصرف سوخت در ماشین های خودگردان کشاورزی،اصول ایمنی در عمليات سم پاشی، آشنایی با ماشین های کوچک کشاورزی نقش مکانیزاسیون در جهش تولید در نی زارها، مباحث نوین در مکانیزاسیون کشاورزی برگزار خواهد شد.

*رشد ۶۰ درصدی بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی با موضوع ادوات، ماشین آلات کشاورزی و مکانیزاسیون

در ادامه مجری برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت کشاورزی با موضوع ادوات، ماشین آلات کشاورزی و مکانیزاسیون گفت: این نمایشگاه با برنامه ریزی ۵ ماهه تدارک دیده شده است و با رشد ۶۰ درصدی نسبت به سال قبل برگزار می شود.

علیرضا عاجزی خاطرنشان کرد: استقبال و حضور تولیدکنندگان نشان از رضایتمندی و هدفگذاری خوب است که حاصل شده است.

عاجزی بیان کرد: تعدادی از شرکت ها به عنوان نماینده کشورهای خارجی در نمایشگاه حضور دارند و محصولات خارجی هم با هدف ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان داخلی ایجاد شود.

وی افزود: به صورت ویژه هر روز نمایشگاه ۲ دوره در حوزه مکانیزاسیون و  برنامه آموزشی هر دوره با حضور ۲۰۰ نفر در سالن ملاصدرا برگزار می شود

true
true
آغاز به کار نمایشگاه ادوات ماشین آلات کشاورزی و مکانیزاسیون در شیراز
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true