×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
جامعه اسلامی مدیران در بیانیه ای از سعید جلیلی حمایت کرد

جامعه اسلامی مدیران در بیانیه ای از سعید جلیلی حمایت کرد ، جامعه اسلامی مدیران در بیانیه ای از سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم حمایت کرد.

به گزارش شهرمردم ،جامعه اسلامی مدیران در بیانیه ای از سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم حمایت کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ و بصیر ایران شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهان عزیزش، نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران به وجود آورد. او، نماد خدمت خالصانه گردید. منش و اخلاق حسنه اش در حکومت مداری ، تلاش خستگی ناپذیر او در اداره کشور، زبانزد عام و خاص شد و به عنوان یک میراث گرانبها برایمان باقی ماند. حضور میلیون‌ها نفر در شهرهای مختلف کشور در بدرقه شهیدان خدمت حماسه‌ای به یاد ماندنی آفریده شد. بنابر این در انتخابات پیش رو انتظار می‌رود که مردم همیشه در صحنه انقلاب ،با شکوه حضور، حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

این بیانیه می افزاید: انتخابات پیش رو در شرایطی حساس و سرنوشت ساز برگزار می‌شود که دشمنان قسم خورده‌ی ایران عزیز نظاره‌گر میزان حضور و مشارکت شما مردم انقلابی و فهیم در پای صندوق‌های رای در روز جمعه‌ هستند. در صورتی که حضور، گسترده و متراکم باشد دیگر چشم طمع نخواهند داشت و حضور خود را در منطقه ،برای آشوب و آتش افروزی زیر سوال خواهند دید.

در این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی مدیران که اعضای آن از مدیران متعهد، دلسوز ،وفادار و کارآمد نظام هستند در هر انتخابات که مردم سالاری دینی به عنوان مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی و میراث امام راحل رحمت الله علیه به نمایش گذاشته می‌شود، تلاش کرده تا ایفای نقش نماید و رسالت انقلابی خود را انجام دهد. در این انتخابات هم با حضور درسعادت مرکزی اجماع نیروهای انقلاب، با تلاشی بی‌وقفه همکاری نمود تا با ایجاد وحدت و همگرایی وتدارک سبد واحد رای برای نامزد جبهه انقلاب ، پیروزی در همان دوره اول رقم بخورد. که به فضل الهی با موفقیت های خوبی همراه شد.

این بیانیه می افزاید: حال که به هر تقدیری انتخابات به دور دوم انجامیده است و مصلحت اینگونه رقم خورده است، می‌بایستی از همه فرصت‌های باقیمانده بهره‌مند شد و با مدیریت فضای سیاسی کشور و عبور از تخریب‌های ناجوانمردانه رقیب، مردم را نسبت به آینده نظام و انقلاب امیدوار ساخت. نامزد جبهه انقلاب، برادر عزیزمان جناب آقای دکتر جلیلی خوشبختانه در عرصه‌های رقابتی خوب درخشید و بدون اینکه لحظه‌ای و ذره‌ای از چارچوب اخلاق و ارزش‌های نظام و انقلاب خارج شود با کسب رای بالا به دور دوم راه یافت.

در این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی مدیران ایران با افتخار در پای صندوق‌های رای، در روز موعود، جمعه ۱۵ تیرماه حاضر شده و رای خود را به نام این فرزند برومند، شجاع ،فهیم و مدیر انقلابی طراز مکتب به صندوق‌های رای خواهد ریخت تا شاهد پیروزی قطعی جبهه انقلاب در این شرایط حساس و فراموش نشدنی باشیم.

true
true
جامعه اسلامی مدیران در بیانیه ای از سعید جلیلی حمایت کرد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true