×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
فرآیندهای اداری و عملیاتی پروژه های نهضت ملی مسکن شتاب گیرد

فرآیندهای اداری و عملیاتی پروژه های نهضت ملی مسکن شتاب گیرد، شیراز- استاندار فارس خواستار سرعت گرفتن فرآیندهای اداری و عملیاتی مرتبط با پروژه های نهضت ملی مسکن در این استان شد و از قرارگاه مسکن خواست که عملکرد دستگاه‌ها و فرمانداران در این حوزه را بررسی کند.

به گزارش شهرمردم ، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن فارس در شیراز، با اشاره به رتبه‌بندی اخیر استان‌های کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزود: جایگاه استان فارس در این زمینه از رتبه ۲۷ به رتبه ۱۴ ارتقا یافت که این مهم بیانگر کوشش و همت مدیران دستگاه‌های مسئول است که این جایگاه همچنان باید ارتقا یابد.

او ادامه داد: تأمین زمین، واریز وجه، صدور پروانه، فنداسیون و اسکلت پنج معیار اصلی در میزان عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط در احداث منازل مسکونی است که می‌بایست از طریق نرم افزار به تفکیک شهرستان‌ها تنظیم و به صورت هفتگی به روز رسانی شود و رفع مشکلات شهرستان‌هایی که رتبه‌های پایینی مجدانه دنبال شود.

وی، مدیرکل راه و شهرسازی فارس، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و فرمانداران را مسئول پاسخگویی به موضوعات و پیگیری برای حل مشکلات مرتبط با نهضت ملی مسکن دانست و خواستار اقدام آنها در زمینه بهسازی بافت‌های فرسوده با استفاده از قوانین و مقررات موجود و ابلاغیه‌های کشوری شد.

لزوم اجرای صحیح و سریع مصوبات شورای مسکن

استاندار فارس، بر لزوم اجرای صحیح و سریع مصوبات شورای مسکن استان تاکید کرد و گفت: در جلسه آتی شورای مسکن استان، مصوبات اجرا نشده اعلام تا دلایل عدم اجرای آنها بررسی و تصمیمات لازم جهت حل آن مصوبات اتخاذ شود.

استاندار فارس، با اشاره به نقش بانک‌ها در ساخت مسکن گفت: عملکرد استانی و ملی بانک‌ها مبنی بر همکاری در طرح نهضت ملی مسکن در جلسات آتی شورای مسکن استان بررسی خواهد شد.

ضرورت نظارت بر بازار اجاره مسکن

استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه در فصل جابجایی مستأجران قرار داریم ضرورت دارد که نظارت جدی تر و بیشتری بر بازار اجاره مسکن شود.

ایمانیه، همچنین خواستار ارائه جدول واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت و ایثارگران شد و گفت: واجدین شرایط این طرح و تعداد زمین‌های موجود برای این قانون به تفکیک شهرستان ارائه شود.

true
true
فرآیندهای اداری و عملیاتی پروژه های نهضت ملی مسکن شتاب گیرد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true