×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۵ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۷۲ ساعت

۵ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۷۲ ساعت ، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (یکشنبه) در سخنانی از عملیات‌های جدید علیه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی در آب‌های منطقه‌ای کشور خود خبر داد.

به گزارش شهرمردم  به نقل از شبکه الجزیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن در حمایت از فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان پنج عملیات نظامی در مدت ۷۲ ساعت انجام دادند.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی یمن عملیاتی را با هدف قرار دادن کشتی انگلیسی (HOPE ISLAND) در دریای سرخ انجام داد.

یحیی سریع افزود: نیروی دریایی یمن ۲ کشتی اسرائیلی را که عازم بنادر فلسطین اشغالی بودند، هدف قرار داد. اولین کشتی اسرائیلی (MSC GRACE F) در اقیانوس هند و دیگری (MSC GINA) در دریای عرب هدف قرار گرفته شدند.

وی ادامه داد: عملیات هدف گیری با تعدادی موشک بالستیک و بالدار انجام شد و به لطف خدا این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد: نیروی هوایی نیز ۲ عملیات نظامی را انجام و طی آنها تعدادی ناوچه نظامی آمریکایی در دریای سرخ را هدف قرار داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به جلوگیری از ناوبری اسرائیل در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهیم داد.

به گزارش شهرمردم، ارتش یمن طی ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

true
true
۵ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۷۲ ساعت
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true