×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۲۳۸هزار و ۶۳۱ مشترک خانگی فارس مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس با بیان اینکه امسال حدود ۲۳۸هزار و ۶۳۱ مشترک خانگی مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند،گفت:تاکنون مبلغ ۳۲۰میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف اختصاص یافته که این پاداش‌ها از طریق اعمال وجه در قبوض برق مصرفی به آنها اعطا شده است.

به گزارش شهر مردم حمیدرضا کریمی‌فرد اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد مدیریت مصرف برق در بخش خانگی بودیم؛ این در حالیست که همواره تأکید می‌شود مدیرت مصرف در بخش انرژی به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه درست مصرف کردن است.

ضرورت مدیریت مصارف لوازم خانگی در بخش‌های مختلف

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس ادامه داد: برای مدیریت مصارف لوازم خانگی در بخش‌های مختلف الگوهایی هم به جامعه ارائه شد تا با فرهنگ‌سازی لازم در این بخش کاهش قابل توجه انرژی را تجربه کنیم.

کریمی‌فرد با بیان اینکه وزارت نیرو در طول ۲سال گذشته پاداش‌های قابل ملاحظه‌ای را به مشترکان بخش خانگی اعطا کرده، افزود: امسال طبق الگوی ارائه شده از سوی وزارت نیرو حدود ۲۳۸ هزار و ۶۳۱ مشترک خانگی از مجموع ۸۵۰هزار مشترک در محدوده این شرکت، مشمول پاداش مدیریت مصرف شدند.

اعطای ۳۲۰میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق فارس ۲۷ شهرستان را تحت پوشش دارد، اضافه کرد: تاکنون مبلغ ۳۲۰میلیارد ریال پاداش به مشترکان خوش مصرف اختصاص یافته که این پاداش‌ها از طریق اعمال وجه در قبوض برق مصرفی به آنها اعطا شده است.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس ادامه داد: صنعت برق کشور در حال حاضر ۲دستورکار مهم را در اولویت خود قرار داده و مدیران و کارشناسان هم تمام اهتمام خود را صرف تحقق این اولویت‌ها کرده‌اند تا به نحو مطلوبی به این دستورکارها رسیدگی شود.

کریمی‌فرد اجرای پروژه‌های مختلف در سطوح صنعت برق با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار برای تمام مشترکین و نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه را از اولویت‌های وزارت نیرو دانست و گفت: صنعت برق کشور تمام تلاش خود را برای تحقق این رویکردهای مهم به کار گرفته و امیدواری این اهداف در سال‌های آینده در کشور ما که جزو پرمصرف‌ترین کشورها در حوزه انرژی به شمار می‌رود محقق شود.

بهره برداری از ۸۷پروژه برقرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد تومان در فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان والامقام دولت «شهیدان رجایی و باهنر» گفت:۸۷پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر۳۶۰میلیارد تومان در هفته دولت در نقاط مختلف استان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.کریمی فرد افزود: این طرح‌ها در بخش‌های رفع افت ولتاژ، برق دار نمودن روستاهای بدون برق و طرح بهارستان در مناطق مختلف شهری و روستایی آماده شده‌اند که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

روشنایی ۱۰روستای فاقد برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس از برق‌دار کردن ۱۰روستای فاقد برق با اعتبار بیش از ۱۰۰میلیارد ریال درهفته دولت سال جاری خبر داد و گفت: به منظور رفع افت ولتاژ برق در استان هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۶کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۶۰دستگاه پست هوایی و ۱۵دستگاه اتوترانس با صرف هزینه ۷۹۰هزار میلیارد ریال نصب و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۲ هزار و۵۱۲ کنتور هوشمند فهام با صرف هزینه‌ای به ارزش ۴۴۰میلیارد ریال نصب و تعویض شده اند، گفت: تحویل ۲۴۰ دستگاه سیستم تولید برق قابل حمل ۱۰۰ وات خورشیدی به عشایر کوچ رو با صرف هزینه‌ای معادل پنج میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت امسال انجام خواهد شد.

کریمی فرد، اجرای پروژه‌های مربوط به طرح بهارستان را از دیگر برنامه های مهم در هفته دولت ذکر کرد و گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۱۸میلیارد تومان تعداد چهار هزار و ۸۰۰ اصله پایه، پنج‌هزار چراغ روشنایی و ۱۵۰دستگاه پست هوایی (ترانسفورماتور )، نصب و بهره برداری خواهند شد.

پروژه‌های روشنایی معابر در هفته دولت

این مقام مسئول یادآور شد: در هفته دولت پروژه‌های روشنایی معابر شامل احداث ۱۲کیلومتر شبکه روشنایی معابر و نصب یک هزار و ۵۰۰ عدد چراغ روشنایی با اعتباری معادل ۱۳۰میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس، احداث ۳۰۱کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۵۱کیلومتر شبکه فشار ضعیف ، نصب یک هزار و ۸۴ دستگاه پُست هوایی و نصب ۱۲هزار و ۹۳۳ چراغ روشنایی را از اقدامات قابل توجه این شرکت در سال گذشته عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه‌ها ضمن تامین برق مطمئن و پایدار می‌توان رضایت‌مندی مشترکان را در اقصی نقاط این استان پهناور فراهم کرد.

 

 

true
true
۲۳۸هزار و ۶۳۱ مشترک خانگی فارس مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true