×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان

یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان، پلیس آمریکا با حمله به تحصن همبستگی با فلسطین در دانشگاه کلمبیا شمار زیادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه را برای حمایت از غزه و محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی بازداشت و تعلیق کرد.

 

به گزارش­ شهر مردم، دانشجویان دانشگاه کلمبیا ضمن ادامه اردوی اعتراضی خود در محوطه دانشگاه از مسئولان این دانشگاه خواستند که از واگذاری هر گونه پروژه به شرکت های دارای روابط با اسرائیل، اجتناب کنند.
این در حالی است که چند روز پیش مقامات دانشگاه از پلیس نیویورک خواستند تا برای پراکنده کردن این اردوی اعتراضی دانشجویان وارد محوطه دانشگاه شود. ورودی که منجر به بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجو و تعلیق تعدادی از آنان از سوی پلیس شد.
خاخام باکلر به بیش از ۳۰۰ دانشجوی یهودی توصیه کرد که بهتر است تا زمانی که دانشگاه کلمبیا و پلیس نیویورک امنیت آنها را تامین نکرده اند، در خانه‌های خود بمانند.
برخی مسئولان دانشگاه کلمبیا هم به نوبه خود بیانیه ای منتشر و اعلام کردند تا زمانی که تظاهرات کنندگان در عملکرد دانشگاه تداخل ایجاد نکرده و سایر دانشجویان را مرعوب نکنند، دانشجویان حق دارند در محوطه دانشگاه دست به اعتراض بزنند.
یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویانیورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویانیورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویانیورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویانیورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
اعتراضات در دانشگاه ییل، کلمبیا و دیگر دانشگاه‌ها در سراسر آمریکا در واکنش به تشدید منازعه بین اسرائیل و فلسطینی‌ها آغاز شد. پلیس پس از ادامه تحصن و تظاهرات دانشجویان دانشگاه ییل، اقدام به بازداشت شماری از آن ها کرد.
به نقل از صدا و سیما، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

 

 

true
true
یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true