×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کدام شهر پلی‌آف والیبال را گردن می‌گیرد؟

کدام شهر پلی‌آف والیبال را گردن می‌گیرد؟،  میزبانی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به چالش این روزهای لیگ تبدیل شده است و در حالی که اکثر تیم‌ها تهران را به عنوان میزبان انتخاب کرده‌اند اما فدراسیون قصد دارد میزبانی را به استان‌ها منتقل کند.

به گزارش شهر مردم، مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از پنجم فروردین ماه برگزار می‌شود و هشت تیم در این مرحله به رقابت با هم می‌پردازند تا در نهایت قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر به صورت متمرکز در یک شهر، از زمان کرونا اتفاق افتاد و با توجه به کاهش دغدغه و مشکلات تیم‌ها برای جابه‌جایی از سوی باشگاه‌ها مورد استقبال قرار گرفت. دو سال متوالی این مرحله از مسابقات به میزبانی تهران برگزار شد اما در جلسه شورای لیگ که ۲۸ شهریور سال جاری برگزار شد، برخی از نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر خواستار برگزاری مرحله پلی‌آف خارج از شهر تهران و در یکی از شهرستان‌ها شدند.

از طرف دیگر فدراسیون والیبال ایران درخواست میزبانی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ را داده و به دنبال این است تا با انتقال میزبانی به شهرهای دیگر تصویر مطلوبی را در زمینه میزبانی ارائه بدهد. ضمن اینکه والیبال در برخی از شهرستان‌ها با استقبال بیشتر هواداران نسبت به تهران روبرو می‌شود، بنابراین فدراسیون والیبال موافقت کرده در صورت اعلام آمادگی باشگاه‌ها، داشتن سالن و امکانات استاندارد از جمله کفپوش، ویدئو چک، سالن تمرین و مسابقه، همچنین هتل مناسب مرحله پلی آف را فروردین ماه به شهر دیگری منتقل کند.

یزد، ارومیه و گنبد تاکنون برای میزبانی مرحله پلی‌آف اعلام آمادگی کرده‌اند اما شنیده شده برخی از باشگاه‌ها درخواست برگزاری این مرحله به میزبانی تهران را دارند. با این حال سایر شهرها نیز می‌توانند درخواست میزبانی بدهند و در نهایت فدراسیون والیبال در مورد گزینه‌های مطرح شده تصمیم‌گیری می‌کند.

true
true
کدام شهر پلی‌آف والیبال را گردن می‌گیرد؟
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true