×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کارشناس لبنانی: ممکن است درگیری‌های عین الحلوه بر اوضاع سیاسی لبنان تاثیر بگذارد

کارشناس لبنانی: ممکن است درگیری‌های عین الحلوه بر اوضاع سیاسی لبنان تاثیر بگذارد، ناجی امهز، کارشناس لبنانی مسائل سیاسی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: بعد از بازگشت درگیری‌ها به اردوگاه عین الحلوه شمار زیادی کشته، زخمی و آواره شدند.

به گزارش شهر مردم، ناجی امهز، کارشناس لبنانی افزود: ابهامات و سئوالات زیادی درباره زمان درگیری‌های داخلی در این اردوگاه وجود دارد. بسیاری از رهبران فلسطینی و لبنانی برای برقراری آتش بس و یافتن راه حل‌های مسالمت آمیز تلاش کردند.

به نقل از واحد مرکزی خبر، کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: جنبش فتح تصمیم گرفته به هر قیمتی به حضور اسلام گرا‌ها در داخل اردوگاه عین الحلوه پایان دهد. با توجه به خشونت‌های شدید و آوارگی شمار زیادی از ساکنان اردوگاه عین الحلوه در حال حاضر امکان گفتگو و مذاکره بین طرف‌های درگیر وجود ندارد. ممکن است درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی بر اوضاع سیاسی لبنان تاثیر بگذارد. لبنانی که درگیر بحران‌های زیادی از جمله انتخاب رئیس جمهور است. آیا فلسطینی‌ها به این درگیری‌ها پایان می‌دهند و از زبان عقل استفاده می‌کنند یا درگیری‌ها افزایش می‌یابد؟ به نظر می‌رسد فلسطینی‌ها بر ادامه جنگ و درگیری مسلحانه داخلی تا حضور آخرین فلسطینی در این اردوگاه اصرار می‌کنند.

true
true
کارشناس لبنانی: ممکن است درگیری‌های عین الحلوه بر اوضاع سیاسی لبنان تاثیر بگذارد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true