×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پرتقال ۷ در چنگ قانون

پرتقال ۷ در چنگ قانون،فر مانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری مدیر صفحه اینستاگرامی تحت عنوان پرتقال ۷ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهر مردم، سرهنگ فرشید زینلی درباره دستگیری یک بلاگر هنجارشکن در این شهرستان، اظهار داشت: به دنبال رصد مستمر فضای‌ مجازی، کارشناسان پلیس فتا عامل ترغیب کاربران به مصرف مواد مخدر و … با صفحه ای با بیش از ۲۲ هزار دنبال کننده در اینستاگرام مشاهده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در بررسی‌های تخصصصی مطلع شدند که صاحب پیج با اسم پرتقال ۷  با  متدهای خاصی نظیر پسر مرودشتی، مصرف مواد مخدر و … اقدام به تحریک و ترغیب کاربران در فضای مجازی می‌کند.

فرمانده انتظامی مرودشت ادامه داد: مدیر صفحه مذکور که دختر جوان ۲۱ ساله بود شناسایی و با دستور مرجع قضایی دستگیر و ضمن اقرار به جرم ارتکابی، اعلام کرد جهت کسب درآمد به عنوان بلاگر اقدام به ترویج موارد مذکور می‌کردم.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه صفحه مذکور مسدود و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، هشدار داد: شناسایی و رصد تحرکات مجرمانه این افراد در فضای مجازی در دستور کار پلیس فتا قرار دارد و جوانان نیز باید هوشیار باشند از طریق این صفحات اطلاعات شخصی خود را افشا نکنند.

true
true
پرتقال ۷ در چنگ قانون
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true