×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
هوشمندی شاخصه اصلی ملت ایران

هوشمندی شاخصه اصلی ملت ایران، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، هوشمندی شاخصه اصلی ملت ایران، یکی از خصوصیات و شاخصه های مهم ملت ایران هوشمندی آنها در عرصه های مهم و گذرگاههای تاریخی انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه نخستین جشنواره بسیج رسانه با اعلام این مطلب با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مسئولیت جهت‌دهی به جامعه را دارند گفت:یکی ازویژگی‌های مهم مردم ایران در همه مقاطع هوشمندی این  ملت بزرگ است که همواره در عرصه های مختلف آن را اثبات کرده اند .

سردار معروفی با اشاره به فهرست بلند بالای پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب گفت:در انقلاب همه مردم از همه  اقوام، مذاهب و نخبگان به حرف امام گوش کردند و با تبعیت از ایشان رژیم دست نشانده را کنار گذاشته و جمهوری اسلامی را جایگزین کردند و همه در این انقلاب سهیم هستند اما دشمنان از همان ابتدا انقلاب جنگهای قومی و تجزیه طلبی را در دستور کار گذاشتند تا بخشی را از ایران جدا کنند اما هیچگاه به این هدف خود نرسیدند و همه این موفقیتهاو گذر از توطئه هایی مثل جنگ و فتنه های چند سال اخیر برخی  به دلیل همین هوشمندی مردم بود.

معروفی گفت: این ملت و نظام هوشمند است ملت ایران در این ۴۶سال ثابت کردند هر جا اعتقادات و منافع ملی در خطر باشد از هر قوم و نژادی که باشند پای آن ایستادند و از کشور دفاع می‌کنند، باید دست این ملت را بوسید و  نوکری کرد و ما انقلاب اسلامی را با مردم تعریف می‌کنیم.

وی افزود: نگاه سپاه در خدمات‌دهی، نگاه سیاسی، مذهبی و قومی نیست و در خدمات‌دهی نگاه ما به مردم، نظام و دین است و خروجی سپاه و بسیج شهیدان بزرگی مثل سردار سلیمانی است و به آن افتخار می‌کند و  خوشحالیم  میزبان کسانی هستیم که دنبال تریج انقلاب و تولید امید و جلوگیری از ناامیدی هستند.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران نیز در این مراسم  گفت: ما موشک‌های فتاح، سجیل و خرمشهر داریم اما در «وعده صادق» از این‌ها استفاده نکردیم، بلکه موشک‌های نسل‌ قدیم را برای این عملیات به کار گرفتیم و اراده خود برای بازدارندگی و جلوگیری از حمله دشمن به منافع خود نشان دادیم.

true
true
هوشمندی شاخصه اصلی ملت ایران
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true