×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
هشدار ایشا در انگلیس

طوفان ایشا انگلیس را در نوردید، طوفان ایشا، با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، انگلیس را در نوردید و اختلال گسترده در آمد و شد و خدمات شهری در این کشور ایجاد کرد.

 

به گزارش شهر مردم، ؛  آثار تغییرات آب و هوایی در انگلیس آشکارتر می‌شود و توفان ایشا، هشتمین توفان در ۶ ماه اخیر در این کشور، بر زندگی عادی مردم اثر گذاشت.

سفر‌های زمینی، هوایی، ریلی و دریایی هزاران نفر مختل شد، ده‌ها اصله درخت فرو افتاد و خساراتی به ساختمان‌ها و خودرو‌ها وارد آمد.

همچنین سقوط اشیاء از بالکن ساختمان‌ها و نیز سقف سفالی برخی خانه‌ها و ساختمان‌های دولتی سبب شد خسارات فراوانی به بار آید. هنوز خسارات این توفان برآورد نشده است، اما کارشناسان میزان آن را چشمگیر توصیف می‌کنند.

 

بر اساس گزارش رسانه‌ها در انگلیس توفان دیشب در انگلیس موجب شد سفر‌های زمینی، هوایی و دریایی متاثر شود و به مردم در شمال این کشور توصیه شود تا عصر، از سفر‌ها خودداری کنند.
روزنامه دیلی میل نوشت: هم اکنون برق حدود ۷۰ هزار خانه در اسکاتلند و ایرلند شمالی قطع است و انتظار نمی‌رود تا امشب، این قطعی‌ها برطرف شود.

گزارش‌های منتشر شده در رسانه ها‌ی انگلیس نشان می‌دهد وزش باد شدید موجب شد تا هواپیما‌ها زمین گیر شوند و یک پرواز که از منچستر به لندن می‌آمد، به ناچار در مجارستان فرود آمد.

به نقل از صدا و سیما، دیلی میل نوشت در پی توفان ایشا، اکنون خطر گردباد در انگلیس بیش‌تر شده است و به علت جاری شدن سیلاب و واژگون شدن خودروها، شماری از جاده‌ها هنوز مسدود است و قابل استفاده نیستند. سازمان هواشناسی انگلیس، هشدار “نارنجی” را لغو کرد، اما در مناطقی، هنوز هشدار “زرد” باقی است.

true
true
هشدار ایشا در انگلیس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true