×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
میزبانی و میهمانی نمایندگان فارس درهفته نهم  لیگ برتر هندبال بانوان  

میزبانی و میهمانی نمایندگان فارس درهفته نهم  لیگ برتر هندبال بانوان، تیم زاگرس جنوبی کازرون در هفته نهم مسابقات هندبال برتر بانوان میزبان تیم انتهای جدولی سنندج است و تیم شهید چمران لارستان هم در اصفهان به مصاف فولاد مبارکه این شهر می رود.

به گزارش شهر مردم، زاگرس کازرون که یکی از تیم های مدعی قهرمانی است روز جمعه ۲۹ دیماه در این شهر پذیرای تیم بدون بُرد سنندج است واین بهترین فرصت برای کازرونی هاست تا تفاضل گل خود را افزایش دهند.

کازرونی ها به دنبال افزایش تفاضل گل

هم اینک در جدول رده بندی و در پایان هفته هشتم تیم زاگرس جنوبی با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد هرمزگان در رده سوم جدول است برای همین هم دیدار این هفته تیم زاگرس که بازی آسانی دارد می تواند تفاضل گل خود را افزایش دهد و حتی به رده دوم جدول هم صعود کند هر چند رقیب زاگرس در این هفته بازی نه چندان سختی را برابر نفت و گاز گچساران دارد.

همچنین دراین هفته تیم سنگ آهن بافق یزد که صدرنشین است، در خانه به مصاف تیم شهدای رزکان البرز می رود و به نظر می رسد بافقی ها از این فرصت استفاده خواهند کرد و با شکست رقیبش که در رده چهارم جدول قرار دارد همچنان صدر جدول را حفظ کنند و شاید هم نماینده البرز شگفتی ساز شود و با توقف صدرنشین موجب خوشحالی تیم های تعقیب کننده شوند.

فولاد مبارکه اصفهان و شهید چمران لارستان در خطر سقوط

اما در هفته نهم تیم شهید چمران لارستان دیگر نماینده فارس که خطر سقوط به شدت این تیم را تهدید می کند در اصفهان میهمان تیم فولاد سپاهان است.

هر چند بازی در خانه حریف آن هم تیم سپاهان برای لاری ها سخت است اما این تیم هم می تواند در این هفته برای فرار از سقوط شگفتی ساز شود و به یک بُرد با ارزش در اصفهان دست یابد و این کار شدنی است و بازیکنان جوان تیم شهید چمران می توانند به ناکاهی هایشان در این هفته با شکست سپاهان پایان دهند.

هفته نهم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۲۹ دیماه برگزار می شود و طی آن نفت و گاز گچساران میزبان فولاد هرمزگان است،‌ فولاد مبارکه سپاهان در خانه پذیرای شهید چمران لارستان است،‌ زاگرس در کازرون به مصاف تیم سنندج می رود و تیم سنگ آهن بافق هم در خانه با تیم شهدای رزکان البرز دیدار می کند.

جدول رده بندی در پایان هفته هشتم

در جدول رده بندی تاپایان هفته هشتم،‌ تیم سنگ آهن بافق با ۱۴ امتیاز صدرنشین است،‌ فولاد هرمزگان با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به زاگرس کازرون در رده دوم جای دارد و کازرونی ها هم سوم هستند.

همچنین تیم شهدای رزکان البرز با ۱۰ امتیاز چهارم، ‌سپاهان اصفهان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است،‌ نفت و گاز گچساران با سه امتیاز ششم است،‌ شهید چمران لارستان با سه امتیاز هفتم و تیم سنندج هم بدون امتیاز در قعرجدول به سر می برد و یکی از کاندیدای سقوط به دسته یک است.

به نقل از ایرنا، در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان هشت تیم شرکت دارند و پس از انجام ۱۴ بازی تیم قهرمان این دیدارها راهی جام باشگاه های آسیا می شود و ۲ تیم انتهای جدول هم به لیگ دسته یک سقوط می کنند.

true
true
میزبانی و میهمانی نمایندگان فارس درهفته نهم  لیگ برتر هندبال بانوان  
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true