×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ممانعت صهیونیست ها از ارسال سوخت به بیمارستان های شمال غزه

ممانعت صهیونیست ها از ارسال سوخت به بیمارستان های شمال غزه، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که آژانس امداد و کاریابی آوارگان سازمان ملل (آنروا) به این وزارتخانه گفته است اشغالگران اسرائیلی از ورود سوخت به بیمارستان‌های شمال غزه جلوگیری می‌کنند.

به گزارش شهر مردم، سخنگوی آنروا اعلام کرد: اوضاع غزه بسیار وخیم است و کمک‌ها بیانگر حجم نیاز‌ها نیست. ما به مدت دو ماه نیاز داریم روزانه ۲۰۰ دستگاه کامیون وارد نوار غزه کنیم.
بنی گانتس: گزینه دیگری جز از سرگیری عملیات نداریم
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبر فوری گزارش داد: بنی گانتس عضو کابینه جنگی اسرائیل گفت: پس از پایان آتش بس موقت، عملیات را از سر خواهیم گرفت و اعضای کابینه جنگ در این باره نظر مشترک دارند و گزینه دیگری پیش روی ما قرار ندارد.
رژیم اشغالگر از ارسال سوخت به بیمارستان های شمال غزه جلوگیری می کند
به گزارش خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که آژانس امداد و کاریابی آوارگان سازمان ملل (آنروا) به این وزارتخانه گفته است اشغالگران اسرائیلی از ورود سوخت به بیمارستان‌های شمال غزه جلوگیری می‌کنند.
این وزارتخانه افزود نیروهای رژیم اشغالگر بخش‌های زیادی از بیمارستان‌ها را در نوار غزه تخریب و ویران کرده اند. این وزارتخانه اعلام کرد اکنون در حال تلاش برای راه‌اندازی مجدد بخش بیماران کلیوی در بیمارستان اندونزیایی در شمال نوار غزه هستیم.

۸ سرباز رژیم صهیونیستی طی یک هفته بر اثر تیراندازی نیرو‌های خودی کشته شدند
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ۸ سرباز ارتش اسرائیل طی یک هفته در جریان نبرد‌های زمینی در داخل غزه، بر اثر تیراندازی نیرو‌های خودی کشته و ده‌ها نفر نیز با سطح جراحات مختلف مجروح شدند.

سازمان جهانی بهداشت: به شدت نگران بازداشت کارکنان بیمارستان الشفاء از سوی نیروهای اسرائیلی هستیم
به گزارش کانال تلگرامی فلسطین الان ، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد ما به شدت نگران بازداشت کارکنان بیمارستان الشفاء توسط نیروهای اسرائیلی هستیم و بی طرفی آنها باید رعایت شود.
این سازمان هنچنین تاکید کرد: اوضاع در بیمارستان الشفاء در غزه وخیم و فاجعه بار است و امیدواریم فعالیت آن به حالت عادی بازگردد.

true
true
ممانعت صهیونیست ها از ارسال سوخت به بیمارستان های شمال غزه
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true