×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مروری بر عملکرد تیم‌های فارس در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور

مروری بر عملکرد تیم‌های فارس در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، دور رفت مسابقات فوتبال جوانان کشور در گروه یک پایان یافت و سه تیم شرکت کننده از استان فارس نتوانستند جایگاه خوبی را به دست آوردند.

 

به گزارش شهر مردم، در گروه یک این مسابقات، تیم های ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان، هلال احمرگراش فارس، پیشگامان شیراز، مس رفسنجان، ایمان سبز شیراز و مس کرمان شرکت دارند.

تیم هلال احمر گراش نسبت به تیم های دیگر فارس در این گروه عملکرد بهتری داشته و توانسته جایگاه چهارم جدول رده بندی پس از انجام هشت بازی به خود اختصاص دهد.

گراشی ها، سه برد ۲ تساوی و سه باخت در کارنامه دارندو از نظر خط دفاعی با ۱۲ گل خورده سومین تیم هستند هر چند خط حمله این تیم نسبت به تیم های دیگر فارس با ۱۱ گل زده آمار بهتری دارند.

واکاوی کارکردهای تیم های فارس در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور
 تیم جوانان هلال احمر گراش

شکست صدرنشین توسط گراشی ها

تیم هلال احمر گراش در هفته هشتم این مسابقات دست به کار بزرگی زد و تیم ذوب آهن اصفهان صدرنشین را با یک گل شکست داد تا نخستین باخت اصفهانی ها رقم بخورد.

محمد علی نژاد از روی نقطه پنالتی تنها گل تیم هلال احمر را به ثمر رساند تا دور برگشت با یک پیروزی شیرین آغاز کند.

همچنین تیم پیشگامان شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ برتر جوانان ۲ برد چهار مساوی و ۲ باخت در کارنامه دارد.

این تیم باپنج گل زده و هفت گل خورده خط حمله و دفاع خوبی ندارد و با قرار گرفتن در رده پنجم جدول با ۱۰ امتیاز به دنبال صعود به بالای جدول در دور بر گشت است.

ایمان سبز شیراز جایگاه خوبی ندارد

باشگاه ایمان سبز شیراز که در تمام رده های پایه در لیگ های کشور تیم دارد و نتایج خوبی هم در گذشته گرفته است اما در رده جوانان هم اینک روزگار خوبی را نمی گذراند.

این تیم هم اینک پس از هشت بازی، یک برد چهار مساوی و سه باخت دارد و با هفت امتیاز در رده هفتم جدول هشت تیمی در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد.

سه گل زده در برابر هفت گل خورده آمار نگران کننده این تیم خوب شیرازی است که کادرفنی این باشگاه باید فکر اساسی برای دور برگشت این مسابقات انجام دهند.

باشگاه ایمان سبز شیراز تنها تیمی در فارس است که درر تمام رده های سنی در لیگ های مختلف کشور تیم دارد و سرمایه گذاری بر روی پایه ها در دستور مدیران این باشگاه قرار دارد.

به نقل از ایرنا، در رقابت های فوتبال برتر جوانان ایران ۱۶ تیم شرکت دارند و در دو گروه هشت تیمی به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد برای تعیین تیم قهرمان صعود خواهند کرد.

هم اینک در گروه یک تیم ذوب آهن اصفهان پس از انجام هشت بازی با ۱۹ امتیاز صدرنشین است، فولاد خوزستان با ۱۴ امتیاز دوم و تیم های گل گهر سیرجان و هلال احمر گراش هم با ۱۱ امتیاز سوم و چهارم هستند.

true
true
مروری بر عملکرد تیم‌های فارس در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true