×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ماجرای درگیری حین مسابقات کشتی فرنگی در شیراز چه بود؟

ماجرای درگیری حین مسابقات کشتی فرنگی در شیراز چه بود؟ شامگاه گذشته حین برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جوانان کشور به میزبانی شیراز درگیری بین تعدادی از حاضرین رخ داده که دراین رابطه سه مامور پلیس مصدوم شدند و مسئولان انتظامی فارس در این باره توضیحاتی ارایه کردند.

 

به گزارش شهر مردم،رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور از عصر پنج شنبه (۲۵ آبان ۱۴۰۲) در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز به مدت ۲ روز آغاز شد.

در این رقابت های دو روزه ۲۶۷ کشتی گیر در قالب ۳۱ تیم از ۲۷ استان کشور با هم پیکار کردند که شامگاه گذشته در حین برگزاری این مسابقات درگیری در سالن رخ داد که موجب برهم زده شدن نظم و امنیت تماشاچیان شد.

ماجرای درگیری در حین مسابقات کشتی فرنگی در شیراز چه بود؟
 رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در این باره گفت: شامگاه گذشته ۲۶ آبان ۱۴۰۲ و حین برگزاری مسابقات کشوری کشتی فرنگی در محل ورزشگاه شهید دستغیب شیراز چند نفر از حاضرین اقدام به تنش و درگیری کردند.

سرهنگ فرج شجاعی افزود: ماموران انتظامی حاضر در محل که وظیفه تامین نظم و امنیت مسابقات را بر عهده داشتند به این افراد تذکر داده اما این گروه بی توجه به این تذکرات به درگیری ادامه داده و در نهایت پلیس برای تامین امنیت محل وارد عمل شد.

وی ادامه داد: در پی مداخله پلیس سه نفر از عوامل انتظامی مصدوم شده و ۲ نفر از عوامل درگیری نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: تعداد دیگری از کسانیکه اقدام به درگیری و به هم زدن نظم محل برگزاری این مسابقات کرده‌اند نیز شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

وی افزود: سه نفر از نیروهای پلیس در این حادثه مصدوم شدند و پس از طی مراحل درمانی شامگاه گذشته از مراکز درمانی شیراز مرخص شدند.

شجاعی در ادامه توصیه کرد: تماشاچیان مسابقات ورزشی باید برای حفظ نظم محل برگزاری مسابقات ورزشی با پلیس و عوامل اجرایی همکاری کرده و همچنین هیجانات خود را حین و پس از برگزاری مسابقات کنترل کرده تا شاهد به وجود آمدن چنین رخدادهایی نباشیم.

به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شیراز در پایان هشدار داد: با همه برهم زنندگان نظم عمومی جامعه برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

true
true
ماجرای درگیری حین مسابقات کشتی فرنگی در شیراز چه بود؟
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true