×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد، به گزارش شهر مردم ،  بازیکن سبزپوشان اصفهان اتفاقِ پس از مصاف با شمس آذر را شوک مثبت به ذوب‌آهن دانست و ابراز عقیده کرد: در موقعیت‌های ۵۰-۵۰ سوت‌ها به سود رقبا زده می‌شود.

محمد قریشی پیش از تقابل خانگی گاندوها با آلومینیوم، در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: بازی خیلی مهمی داریم. در این هفت هفته اخیر از لحاظ تاکتیکی رشد قابل قبولی داشتیم، اما متاسفانه با برخی اشتباهات فردی نتوانستیم نتیجه نهایی را کسب کنیم.

او پیروزی برابر تراکتور را باعث شارژ روحی تیمش دانسته و افزود: دیدار با تراکتور روحیه خوبی به تیم داد. در این بازی خانگی نیز به دنبال جبران نتایج ضعیف داخل خانمان هستیم و اولین برد خانگی در سال جدید را به هواداران جشن بگیریم.

بازیکن ذوب‌آهن همچنین در خصوص داربی اصفهانی لیگ برتر که با برتری سپاهان به پایان رسید، نیز تصریح کرد: بازی با سپاهان حساسیت‌های خاص خودش را دارد. داربی اصفهان بود و ما کاملا از لحاظ بدنی و تاکتیکی آماده آن بودیم، اما به هر حال با یک صحنه پنالتی نتیجه را واگذار کردیم.

قریشی خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم اعتراضی به داوری داشته باشیم، چون ممکن است محروم شویم و به نظر کارشناسان واگذار می‌کنیم. به نظر من سوت‌ها در مواقع پنجاه پنجاه به نفع سپاهان زده شد. در بازی با استقلال خوزستان و شمس آذر هم پنالتی قطعی و صد درصدی ما گرفته نشد، بالاخره همین موارد است که در روند نتیجه‌گیری تاثیرگذار است. امیدوارم در ادامه لطافت داوران نسبت به ذوب‌آهن نیز  بیشتر شود.

او با اشاره به همبستگی خوبی که در تیمش هست، یادآور شد: تمام بازیکنان از لحاظ اخلاقی با هم همدل هستند. اتفاقی که پس از بازی با شمس آذر رخ داد ( استعفای ربیعی از سرمربی‌گری) شوک مثبتی به تیم وارد کرد و امیدوارم این روند برای نتیجه‌گیری در بازی‌های مانده لیگ ادامه داشته باشد.

true
true
قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true