×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ضرورت ورود فدراسیون فوتبال به انتخاب کمیته ۳ نفره استان فارس

ضرورت ورود فدراسیون فوتبال به انتخاب کمیته ۳ نفره استان فارس، برای جلوگیری از چالش‌های احتمالی و برگزاری یک انتخابات سالم در هیئت فوتبال استان فارس، ورود جدی‌تر فدراسیون فوتبال به انتخاب کمیته سه نفره بررسی صلاحیت‌ نامزدها ضروری به نظر می‌رسد.

 

به گزارش شهر مردم، پس از تنها یک سال، دوباره تنور انتخابات هیئت فوتبال استان فارس داغ شده است. انتخاباتی که سال گذشته با حواشی و اتفاقات خاصی همراه بود و در نهایت نیز با رای دادستانی باطل شد.

یکی از مواردی که در مجمع انتخاباتی اسفندماه سال گذشته به عنوان اشکال مطرح شده بود، نحوه انتخاب کمیته سه نفره بررسی صلاحیت نامزدها بود.

طبق ماده ۴۱ آیین‌نامه مجامع انتخاباتی هیئت‌های فوتبال، ترکیب کمیسیون انتخابات استان متشکل از سه نفر است. یک نفر به انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال، نفر دوم دبیر هیئت فوتبال استان و نفر سوم، یک کارشناس حقوقی به پیشنهاد «رئیس هیئت و با تایید هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان».

این در حالی است هیئت فوتبال استان فارس ماه‌هاست که با سرپرستی اداره می‌شود و عملا هیئت رئیسه‌ای هم در این هیئت وجود ندارد. بنابراین ممکن است در انتخاب نفر سوم مشکلاتی به وجود آمده و باز هم انتخابات را با چالش مواجه کند.

به همین جهت، ورود فدراسیون فوتبال به انتخاب نفر سوم این کمیسیون، ضروری به نظر می‌رسد. فدراسیون برای جلوگیری از تکرار اتفاقات سال گذشته، باید قاطع‌تر و هوشیارتر عمل کند.

به نقل از ایسنا، کمیسیون سه نفره نیز نباید تحت تاثیر نام‌ها و افراد قرار بگیرد و بدون جانبداری از شخص یا اشخاص خاصی و بر اساس قانون، صلاحیت‌ها را بررسی کند تا آن نفراتی که طبق اساسنامه، شرایط ورود به مجمع را دارند، تایید شوند.

true
true
ضرورت ورود فدراسیون فوتبال به انتخاب کمیته ۳ نفره استان فارس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true