×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شیوع بیماری‌های عفونی در مناطق سیل‌زده بلوچستان؛ دارو نیست

شیوع بیماری‌های عفونی در مناطق سیل‌زده بلوچستان؛ دارو در منطقه نیست، نیروی زمینی ارتش با وجود گذشت مدت قابل توجهی از وقوع سیل در منطقه بلوچستان، همچنان پای کار خدمت‌رسانی به مردم است.

 

به گزارش شهر مردم، از دشتیاری، هفتم اسفند که بارش‌ها در سیستان و بلوچستان شدت گرفت، منجر به وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان شد که بر اثر آن تا امروز ۱۵ هزار و ۱۶۶ خانوار شامل ۶۵ هزار و ۱۴۳ نفر در نقاط شهری مختلف به ویژه دشتیاری، چابهار، قصرقند، زرآباد، کنارک، نیکشهر، فنوج، سرباز و راسک تحت تأثیر سیل بوده و آسیب دیده‌اند.

بارش‌های سیل‌آسا در چند مرحله پس از نخستین بارندگی تکرار و همین امر موجب شد روند خدمت‌رسانی به مردم منطقه به دلیل مسدود شدن مکرر راه‌ها دشوار شود و البته در این راستا همه نهادهای خدمت‌رسان و گروه‌های مردمی و جهادی پای کار آمدند تا روند خدمت‌رسانی شدت بگیرد.

به نقل از تسنیم، در این میان برخی سلبریتی‌های فعال در فضای مجازی هم طبق معمول برای گرفتن عکس و فیلم و افزایش مخاطبین به میدان آمدند و البته حالا پس از گذشت مدتی از سیل و در حالی که همچنان مردم سیل‌زده نیازمند خدمت‌رسانی هستند، خبری از افراد و گروه‌های دوربین به دست نیست اما هلال احمر، بسیج، سپاه و ارتش بیش از پیش پای کار خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.

 

true
true
شیوع بیماری‌های عفونی در مناطق سیل‌زده بلوچستان؛ دارو نیست
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true