×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شیراز؛ میزبان اولین دوره جشنواره زن و رسانه

شیراز؛ میزبان اولین دوره جشنواره زن و رسانه ، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، با موافقت شورای شهر شیراز و مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین دوره جشنواره « زن و رسانه» در شیراز برگزار میشود.

به گزارش شهر مردم، یکصد و چهل و یکمین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز در حالی برگزار شد که یکی از دستورات این جلسه  لایحه یک فوریتی شهرداری شیراز، درخصوص برگزاری جشنواره « زن و رسانه» با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارسالی از کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورا بود.

بر اساس ماده واحده این مصوبه به شهرداری شیراز اجازه داده شد د نسبت به برگزاری جشنواره زن و رسانه با موضوع (جایزه مریم )با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایجاد دبیرخانه دائمی آن در شهرداری تا سقف چهارده میلیارد ریال اقدام نماید .

یکی دیگر از دستورات این جلسه در خصوص بررسی، ایراد  فرمانداری شیراز به یکی از مصوبات پیشین شورای شهر شیراز، در خصوص مساعدت به بیمارستان روانپزشکی جنت و تعمیر و بازسازی کف پوش سالن چندمنظوره شهید حسن هوشیار بود که شورای شهر آن را به تصویب رساند، بر طبق ماده واحده این مصوبه  به شهرداری شیراز اجازه داده شد  نسبت به پرداخت ده میلیارد ریال بر اساس ضوابط و مقررات به منظور تعمیر و باسازی و کف پوش سالن چند منظوره شهید حسن هوشیار از محل بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام نماید.

همچنین بر اساس تبصره این مصوبه نیز درخصوص پرداخت مبلغ چهل میلیارد ریال به منظور تکمیل ساختمان بیمارستان روان پزشکی جنت شیراز به علت عدم ردیف بودجه مشخص، در ردیف های بودجه سال ۱۴۰۳ بررسی و اعمال خواهد شد.

true
true
شیراز؛ میزبان اولین دوره جشنواره زن و رسانه
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true