×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
شهید رئیسی رکورد بیشترین حضور در بین دانشجویان را دارد

شهید رئیسی رکورد بیشترین حضور در بین دانشجویان را دارد ، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در بیانیه‌ای تأکید کرد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی سکان‌دار دولت سیزدهم، در این مدت ریاست جمهوری رکورد بیشترین حضور در بین دانشجویان را دارند و این نشان از اهمیت و توجه زیاد ایشان به دانشجویان بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی شهرمردم ، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای، اعلام کرد: ایجاد همدلی میان حاکمیت و مردم، لازمه دولت چهاردهم است.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در شرایطی آغاز شده است که، دولت سیزدهم با سانحه‌ای دردناک و زودتر از موعد مقرر، باید مسیر خود را به پایان برساند. همچنین شرایط کشور از نظر آماده نبودن بازیگران سیاسی برای یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی کشور دارای پیچیدگی و حساسیت خاصی می‌باشد.

شهید سید ابراهیم رئیسی؛ سکان‌دار دولت سیزدهم، در عمر هزار روزه دولت اقدامات بایسته و عادت‌های شایسته‌ای را نشان دادند که نتایج آن چه در برهه کنونی زبان‌زد است و چه در دراز مدت ان شاء الله با ادامه مسیر ایشان به چشم همگان به عرصه ظهور خواهد رسید. شهید جمهور، در زمانی ریاست دولت را عهده‌دار شدند که کشور در دوران تدبیر و امید دچار حاکمیت متفرعن شده بود، اما او با حضور میان مردم و شنیدن انتقادات و مشکلات و با حضور در دانشگاه و میان دانشجویان با هدف تبدیل دانشگاه به اتاق فکر دولت، الگوی جدیدی از اخلاق نقد پذیری را در سطح ریاست جمهوری نه تنها در ایران بلکه در جهان ایجاد نمودند و در این مدت ریاست جمهوری رکورد بیشترین حضور در بین دانشجویان را دارند و این خود نشان از اهمیت و توجه زیاد ایشان به دانشجویان بود.

پذیرش و نوع نگاه مردم به جایگاه ریاست جمهوری نسبت به چند سال گذشته اکنون تغییر کرده است و انتظارات مردم از ریاست جمهوری و ویژگی‌های او بالاتر رفته است. فضای کشور در برهه کنونی نیازمند فردی است که دارای شاخص‌ها و معیارهایی باشد که بتواند همدلی و هم‌افزایی میان حاکمیت و مردم را افزایش دهد، معیارهایی که به صورت مختصر در ادامه آورده شده است.

true
true
شهید رئیسی رکورد بیشترین حضور در بین دانشجویان را دارد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true