×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
«سرزمین من» ویژه برنامه انتخاباتی رادیو اقتصاد شد

«سرزمین من» ویژه برنامه انتخاباتی رادیو اقتصاد شد،  رادیو اقتصاد با ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «سرزمین من» آخرین اطلاعات و اخبار دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به اطلاع مخاطبان می‌رساند.

مهدی شیار، مدیر گروه حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد  در توضیح این خبر گفت: ویژه برنامه «سرزمین من» در ۳ بخش ۶ ساعته و با سه تیم برنامه‌ساز به صورت زنده پخش خواهد شد. در این برنامه در گفت وگو با مسئولان، فعالان اقتصادی و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضرورت شرکت در انتخابات، وظیفه یک مجلس قدرتمند متکی به آرای بالای مردمی و نقش مجلس در تصمیمات اقتصادی دولت مورد بررسی قرار می گیرد.

وی همچنین از حضور گزارشگران برنامه در سطح شهر و در ستادهای انتخاباتی مراکز اقتصادی خبر داد و اعلام کرد: گزارشگران در گفت و گو با مسئولان حاضر در صندوق های آراء و مردم نقش حضور افراد جامعه را در سرنوشت و آینده کشور جویا می‌شوند. از دیگر بخش‌های این برنامه ارتباط با مراکز استان‌ها و انعکاس حال و هوای سایر نقاط کشور در روز انتخابات است.

مدیر گروه حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد خاطرنشان کرد: در بخش‌های دیگر از این برنامه به کرات در گفت وگو با مسئولان ستاد انتخابات کشور اطلاع‌رسانی و اخبار لحظه‌ای درباره روند برگزاری انتخابات صورت می‌گیرد و همچنین زمان اتمام رای‌گیری اعلام خواهد شد.

وی از پویش به عشق وطن در این برنامه خبر داد و گفت: در این پویش از مخاطبان درخواست می‌شود تصایر خود پای صندوق آراء را به شماره ۰۹۳۲۹۸۰۰۰۰۰ارسال کنند تا ضمن استفاده در رادیو نمای شبکه، به قید قرعه به چند عکس برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

شیار در پایان اعلام کرد: در پویش ۱+ ۱ نیز به زیباترین جمله‌ای که هر شخص برای ترغیب حضور بقیه در انتخابات از دیدگاه خود بیان می‌کند، جایزه نفیس تعلق می‌گیرد.

به گزارش شهر مردم، برنامه «سرزمین من» جمعه، ۱۱ اسفند از ساعت ۷ صبح تا پایان زمان انتخابات به روی آنتن رادیو اقتصاد می‌رود.

true
true
«سرزمین من» ویژه برنامه انتخاباتی رادیو اقتصاد شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true