×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ستایش کیکر از زوج طارمی – آزمون

ستایش کیکر از زوج طارمی – آزمون، کیکر با انتشار عکس شادی پس از گل سردار آزمون و مهدی طارمی پس از گلزنی در بازی برابر امارات نوشت: «زوج قدرتمند: سردار آزمون هر دو گل مهدی طارمی را ساخت.»

همکاری سردار آزمون و مهدی طارمی یکبار دیگر در خط حمله تیم ملی جواب داد و آزمون با پاسی زیبا توپ را از بالای سر مدافع امارات به طارمی رساند تا این بازیکن قفل دروازه امارات را باز کند و تیم ملی کشورمان را به پیروزی برساند.

به گزارش شهر مردم ، شاگردان امیر قلعه‌نویی که با غلبه بر فلسطین و هنگ‌کنگ در دو بازی نخست دور گروهی صعودشان را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌ ملت‌های آسیا قطعی کرده بودند، سه‌شنبه‌شب با برتری دو بر یک مقابل امارات به عنوان صدرنشین گروه C به دو حذفی این تورنمنت راه پیدا کردند.

پیروزی تیم ملی ایران در سومین مسابقه‌اش در جام ملت‌های آسیا در آلمان هم بازتاب داشت. کیکر درباره بازی سه‌شنبه‌شب تیم ملی نوشت: «آزمون به عنوان سازنده گل درخشید: ایران صدرنشین شد، فلسطین هم صعود کرد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «ایران برابر امارات سومین بردش را جشن گرفت و به عنوان تیم نخست گروهش راهی دور یک‌هشتم نهایی شد.»

کیکر با انتشار عکس شادی پس از گل سردار آزمون و مهدی طارمی نوشت: «زوج قدرتمند: سردار آزمون هر دو گل مهدی طارمی را ساخت.»

true
true
ستایش کیکر از زوج طارمی – آزمون
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true