×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رژیم صهیونیستی تخلیه ساکنان رفح را آغاز کرد

رژیم صهیونیستی تخلیه ساکنان رفح را آغاز کرد، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که قبل از حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه، تخلیه ساکنان این منطقه را آغاز کرده است؛ مقامات مصر هم با قرار دادن بلوک‌های سیمانی گذرگاه رفح را بستند.

 

 

به گزارش­ شهر مردم به نقل کانال تلگرامی قدس فید، منابع رسانه ای با اعلام اینکه ارتش رژیم اسرائیل از آغاز عملیات تخلیه فلسطینی های ساکن مناطق شرقی شهر مرزی رفح و انتقال آنان به اردوگاه های موقت در منطقه المواصی خبر داده است، تاکید کردند: در این مرحله یکصد هزار فلسطینی از بخش های شرق رفح تخلیه خواهند شد.

کانال تلگرامی شبکه العربیه هم به نقل از رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که ارتش قبل از حمله به شهر رفح در جنوب نوار غزه، تخلیه ساکنان این منطقه را آغاز کرده است.

حماس: تخلیه فلسطینی‌ها از رفح موجب تعلیق مذاکرات برای آزادی اسیران می‌شود
به گزارش شینهوا، رسانه‌ها اعلام کردند حماس می‌گوید تصمیم رژیم اسرائیل مبنی بر تخلیه فلسطینی‌ها از رفح موجب تعلیق مذاکرات برای آزادی اسیران می‌شود.

 

کوچ اجباری فلسطینیان از مدرسه ای در رفح
کانال تلگرامی شبکه الاقصی تصاویری از کوچ اجباری آوارگان از مدرسه ای در شرق رفح در پی تهدیدهای رژیم صهیونیستی منتشر کرد. یک مرد فلسطینی با انتشار این تصاویر گفت: اینجا مدرسه السلام است که هزاران تن از آوارگان از شمال غزه و شهر غزه در آن پناه گرفته اند. اکنون آوارگان به اجبار در حال کوچ از مناطقی هستند که ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرده باید تخلیه شوند.

هشدار آنروا درباره حمله ارتش رژیم اسرائیل به رفح و پیامد‌های ویرانگر آن
به گزارش کانال تلگرامی شبکه المیادین، آنروا (آژانس امداد رسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) اعلام کرد: حمله رژیم اسرائیل به رفح به معنای افزایش درد و رنج‌های غیرنظامیان و کشتار بیشتر آنان است و حمله به رفح پیامد‌های ویرانگری برای یک میلیون و ۴۰۰ نفر از ساکنان این شهر در جنوب نوار غزه به دنبال خواهد داشت.

اصرار وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بر لزوم حمله فوری به شهر رفح
به گزارش کانال تلگرامی شبکه الجزیره، بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم اسرائیل اعلام کرد که هرگونه تاخیر در ورود ارتش به شهر رفح و خودداری از تسلط بر بخش‌ها و منابع راهبردی در نوار غزه به ما و اهداف جنگ آسیب می‌زند.

وزیر دارایی رژیم اسرائیل افزود: تاخیر در ورود ارتش رژیم اسرائیل به رفح به روند و فرصت بازگرداندن اسیران اسرائیلی از غزه صدمه می‌زند و تلفات بیشتری را بر ماه تحمیل می‌کند.

استموتریچ تاکید کرد که ارتش رژیم اسرائیل باید همین امروز وارد رفح شود و دشمن را شکست دهد.

پخش اعلامیه‌های رژیم اشغالگر در آسمان رفح
کانال تلگرام شبکه قدس فید با انتشار تصویری نوشت: هواپیما‌های رژیم اشغالگر اعلامیه‌هایی در آسمان شهر رفح پخش کردند.

رژیم صهیونیستی تخلیه ساکنان رفح را آغاز کرد

مصر گذرگاه رفح را بست
کانال تلگرام یونیوز با انتشار تصاویری از بسته شدن گذرگاه رفح توسط مقامات مصر، با قراردادن بلوک های سیمانی و جلوگیری از ورود و خروج از این گذرگاه خبر داد.

رژیم صهیونیستی از ساکنان شرق رفح خواست آنجا را تخلیه کنند
به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس، ارتش رژیم اسرائیل روز دوشنبه از فلسطینی هایی که در شرق شهر رفح هستند خواست فورا این منطقه را تخلیه کنند و به «مناطق بشردوستانه» بروند.

رژیم صهیونیستی تخلیه ساکنان رفح را آغاز کرد

ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد: «ارتش ساکنان شرق رفح را ترغیب می کند به مناطق انسانی وسیع تر بروند.»

حدود یک میلیون و دویست هزار نفر که بیشترشان از جنگ فرار کردند، در رفح که منطقه ای در منتهی الیه جنوب نوار غزه است پناه گرفته اند.

اسرائیل از ماه ها پیش قصد خود را برای حمله نظامی گسترده به این منطقه اعلام کرده است.

 

حماس: حمله به رفح چیزی جز شکست برای صهیونیستها نخواهد داشت
به گزارش العهد، موسی ابومرزوق از رهبران حماس اعلام کرد، اشغالگران در صورت حمله به رفح چیزی جز شکست عایدشان نخواهد شد.

موسی ابومرزوق، رهبر حماس، تأکید کرد اگر رژیم اشغالگر به رفح حمله کند، چیزی جز شکست درو نخواهد کرد.

به نقل از صدا و سیما، وی افزود: ما به اهالی غزه که نمونه و الگوی بی سابقه ای در تاریخ خلق کرده اند، درود می فرستیم و قدردان آنها هستیم.

 

true
true
رژیم صهیونیستی تخلیه ساکنان رفح را آغاز کرد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true