×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از موزه بلدیه در آینده نزدیک

از رونمایی از مطالعات ثبت جهانی زندیه تا راه اندازی تورهای شیرازگردی، به گزارش جلال الدین عرفانی خبرنگار شهر مردم، اولین موزه بلدیه جنوب کشور در آینده نزدیک، رونمایی می شود.

شهردار شیراز، در حاشیه رونمایی از ۴ طرح و پروژه حوزه گردشگری در نمایشگاه گردشگری فارس، در گفت و گو با شهر مردم، ضمن اعلام این مطلب، گفت: مدیریت شهری، به نوعی متولی کل شهر است، در همین راستا، یکی از وظایف  حساس آن، توجه به ظرفیت های پیدا و پنهان شهر و استفاده ازظرفیت های بالقوه، در راستای توسعه است که یکی از ظرفیت شهر شیراز، در حوزه گردشگری است.

محمد حسن اسدی، ادامه داد: در این راستا، شهرداری اقدامات و برنامه های خوبی، پیش رو دارد که امیدواریم با ایحاد وحدت رویه میان ارکان شهر و استفاده از خرد جمعی، بتوانیم به شهر واقعی گردشگری، تبدیل شویم.

وی، در پاسخ به این سوال که رویکرد شهرداری، در زمینه توسعه گردشگری با اجرای پروژه های جدید شهری چیست؟گفت: یکی از زیرساخت های مهم و مورد نیاز حوزه گردشگری، در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی، نظیر ناوگان اتوبوس،  تاکسی و مترو و نیز تسهیل در عبور و مرور، با ایجاد و اصلاح شبکه معابر شهری است که امروز، بخش اعظم پروژه های ما، از جمله ۵۰ هزار میلیارد تومان، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های شهری در دهه فجر به این حوزه، اختصاص یافته است.

اسدی، افزود: امروز، ما چند پروژه و طرح گردشگری از ایجاد موزه بلدیه تا مطالعات ثبت جهانی زندیه و تورهای شیرازگردی، برای آشنایی مردم را رونمایی کردیم که این نشان از توجه شهرداری، به این حوزه مهم شهر است.

شهردار شیراز، در خصوص سرنوشت پروژه موزه بلدیه هم گفت: یکی از درخواست های مردم و گردشگران که همواره مطرح  بود، ایجاد این موزه بود که در حال حاضر، مقدمات تبدیل ساختمان قدیمی شهرداری شیراز به موزه بلدیه، در حال انجام است و در آینده نزدیک، شاهد افتتاح آن خواهیم بود

true
true
رونمایی از موزه بلدیه در آینده نزدیک
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true