×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رونق کنسرت‌های موسیقی در پایان بهار؛ پیشتازی پاپ

رونق کنسرت‌های موسیقی در پایان بهار؛ پیشتازی پاپ، کنسرت‌های موسیقی در خرداد، آخرین ماه فصل بهار همچون ماه‌های گذشته تداوم دارد اما همچنان سهم سایر گونه‌های موسیقی؛ سنتی، کلاسیک و نواحی در مقایسه با پاپ اندک است.

 

به گزارش شهر مردم، چند هفته اخیر حوزه موسیقی پاپ، با حاشیه‌هایی مواجه بود، منبعی غیررسمی اسامی پنج خواننده موسیقی پاپ را به عنوان خواننده‌های ممنوع‌الکار اعلام کرد که این خبر واکنش‌هایی را از سوی هنرمندان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدمهدی اسماعیلی شخص وزیر به همراه داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره بیان کرد: چنین موضوعی را باید شبکه رسانه‌ای این نهاد بررسی کند که چطور امکان دارد تصمیمی گرفته نشده اما رسانه‌ای می‌شود. این موضوع‌ها مقررات خاصی در این نهاد داشته و ترتیبات روشنی برای بررسی وجود دارد و اگر مشکلی باشد به افراد اعلام می‌شود.

اسماعیلی اظهارداشت: حوزه فرهنگ و هنر و رسانه قواعد روشنی دارد و متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ مثل هر صنفی ممکن است افرادی تخلف کرده باشند که به آن رسیدگی می‌شود و جمع‌بندی آن به فرد اعلام می‌شود. اینها جز شایعه‌سازی رسانه‌ای چیزی نیست و من از اساس این نوع خبرسازی‌ها را رد می‌کنم. هنرمند و فرهنگ‌دوستان موارد را از طریق اعلام رسمی وزارتخانه و نهادهای متولی پیگیری کنند. بسیاری از خوانندگان نیز اعلام کردند که چنین چیزی نیست.

همچنینمحمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده پیرامون فعالیت برخی هنرمندان، به افزایش فعالیت موسیقایی کشور در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در اردیبهشت امسال با مجوز دفتر موسیقی در تهران و در سالن‌های با ظرفیت بیش از ۱۲۰ نفر، تعداد ۱۲۰ کنسرت موسیقی برگزار شده است. در این سه ماه در گونه پاپ اکثر هنرمندان بنام و سرشناس و مورد توجه مردم روی صحنه رفته‌اند.

وی همچنین از فعالیت تازه برخی هنرمندان با مساعدت دولت و نهادهای مرتبط بعد از چند سال خبرداد و افزود: در این چند ماه هنرمندانی نیز بعد از چند سال با نظر مساعد دولت و نهادهای مرتبط فعالیت خود را از سر گرفتند که چند سالی فعالیت اجرای صحنه‌ای نداشتند و از سوی علاقه‌مندان‌شان مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

اله‌یاری از بدیهی بودن احتمال بروز مشکلاتی در زمینه فعالیت‌های موسیقایی اشاره کرد و راه حل آن را مراجعه به دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد دانست.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با درخواست از هنرمندان در پرهیز از دامن زدن به حواشی رسانه‌ای مطابق آنچه که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است، اظهارداشت: تأکید وزیر بر پرهیز از پرداختن به حواشی در رسانه‌ها و فضای مجازی، تسهیل و تسریع در فرایندهای پاسخگویی و گفت و گو برای تکریم هنرمندان و رفع سوءتفاهمات و افزایش نشاط هنری و اجتماعی است.

در روزهای اخیر نیز ممنوعیت فعالیت این پنج خواننده رفع شده و قرار است کنسرت‌هایی را در روزهای پیش رو برگزار کنند.

اما با توجه به این سخنان و شرایط برخی از کنسرت‌های موسیقی به خصوص پاپ، برخی از هنرمندان و خوانندگان گویا گاهی فراموش می‌کنند که در چه اقلیمی و با چه ویژگی‌های فرهنگی و تمدنی برنامه اجرا می‌کنند، در روزهای اخیر نیز شاهد صحبت‌های خارج از عرف در بعضی از کنسرت‌ها، فالش‌خواندن و اجرای آثار بی‌محتوا توسط برخی از خوانندگان بودیم، آنان قصد دارند قشر جوان که مخاطبان اصلی این کنسرت‌ها هستند را به کدام سمت سوق دهند؟ مخاطبات هزینه و وقت صرف می‌کنند تا ساعات خوشی را در کنار خانواده بگذرانند و اثر با کیفیتی را بشوند اما آیا محتوا و اشعار بعضی از کنسرت شایسته حضور خانواده‌ها هست؟

گفته شده با توجه به هزینه‌های بلیت کنسرت‌های پاپ و اصرار نوجوانان و جوانان به این کنسرت‌ها، خانواده‌ها با تهیه مبلغ و خرید بلیت کنسرت تنها شرایط را برای حضور فرزندانشان به این کنسرت‌ها فراهم می‌کنند اما والدین مطلع نیستند که فرزندانشان در این برنامه‌ها شاهد چه نوع رفتارها و سخنانی هستند که گاهی بعد از کنسرت نیز رفتار آنان تغییر می‌کند. آیا نباید تدبیری از سوی مسئولان در این زمینه اندیشیده شود؟

رکورد محسن یگانه

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ اعلام کرده بود که کنسرت وی قرار است ۱۹ خرداد در سالن رویال هتل اسپیناس برگزار شود، فروش بلیت این خواننده موسیقی پاپ ۱۲ خرداد از ساعت ۱۶ آغاز شد اما در کمتر از ۳۰ دقیقه، تمامی بلیت‌ها به فروش رفت، این کنسرت بار دیگر برای ۲۰ خرداد تمدید شد که تمام بلیت‌ها (۱۰ هزار) نیز برای این روز به فروش رفت، البته در برخی رسانه‌ها اعلام شده است که بلیت‌های این کنسرت در سایت‌های دیگر با قیمت‌های بالاتر به فروش می‌رسد.

در روزهای پیش روز نیز کنسرت‌های موسیقی پاپ در مقایسه با سایر گونه‌های موسیقی؛ سنتی، کلاسیک و نواحی پیشتاز است، سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ۱۹ خرداد در تهران به روی صحنه خواهد رفت و تور کنسرت علیرضا قربانی نیز از اردیبهشت ماه آغاز شده و قرار است تا تیرماه ادامه داشته باشد، این خواننده موسیقی سنتی تاکنون کنسرت‌هایی را درشهرهایی از جمله رشت، گرگان، تبریز، کرمان، سیرجان، کیش و شیراز برگزار کرده است.

برگزاری کنسرت وحید تاج خواننده موسیقی سنتی در شهرهای کرمان و رفسنجان برای همنوایی با مردم زلزله‌زده شهر خوی و کنسرت یادبود زنده یاد ناصر چشم‌آذر موسیقیدان، آهنگساز، نوازنده پیانو با رهبری آرمین قیطاسی و خوانندگی مهدی یغمایی در اصفهان از رویدادهای قابل توجه موسیقایی در خردادماه است.

همچنین در گونه موسیقی نواحی نیز کنسرت گروه موسیقی «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان و ارکستر «هیژان» قطعات موسیقی اقوام ایران برگزار خواهد شد و فقط دو گروه موسیقی ویژه بانوان؛ «نوشه» و «نهال» به روی صحنه خواهند رفت. در این گزارش، بعضی از کنسرت‌های موسیقی در روزهای پیش رو معرفی می‌شوند.

تهران

گروه «چارتار» ۱۶ تا ۱۸ خرداد سانس‌های ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد، قیمت بلیت: ۱۳۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

حامیم ۱۶ و ۱۷ خرداد سانس‌های ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵ در هتل اسپیناس پالاس تهران. بلیت تمام شده است.

علیرضا طلیسچی ۱۷ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۲۰ تا ۶۹۵ هزار تومان، ۲۱ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، قیمت بلیت این کنسرت مشخص نیست.

ارکستر «هیژان» قطعات موسیقی اقوام ایران با سرپرستی هیوا رنجبر، ۱۷ خرداد ساعت ۲۱:۳۰، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان.

فرزاد فرزین ۱۸ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۱۴۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

محمد علیزاده ۱۸ خرداد سانس‌های ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

سالار عقیلی ۱۹ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱ در تالار وزارت کشور تهران، قیمت بلیت: ۱۶۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

گروه «ایهام» ۱۹ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد، قیمت بلیت: ۱۱۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

هوروش ۱۹ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۲۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

محسن یگانه ۱۹ خرداد سانس‌های ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵ و ۲۰ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

رستاک حلاج ۲۰ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد، قیمت بلیت: ۱۸۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

رضا بهرام ۲۱ خرداد سانس‌های ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰ در تالار بزرگ کشور، قیمت بلیت: ۱۰۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

رونق کنسرت‌های موسیقی در پایان بهار؛ پیشتازی پاپ

مجید رضوی ۲۲ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، ۳۰ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۴۵ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

سهراب پاکزاد ۲۲ خرداد سانس‌های ۱۹:۴۵ و ۲۲:۴۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

معین زندی ۲۲ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

مهدی احمدوند ۲۳ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۴۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

آرون افشار ۲۳ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد، قیمت بلیت: ۱۱۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

ناصر زینعلی ۲۳ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۱۰۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

گروه «لیان» بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان ۲۳ و ۲۴ خرداد ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت، قیمت بلیت: ۱۸۰ تا ۴۲۰ هزار تومان.

رونق کنسرت‌های موسیقی در پایان بهار؛ پیشتازی پاپ

کنسرت مشترک حمید هیراد و مصطفی راغب ۲۴ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۲ در تالار بزرگ کشور.

محسن ابراهیم‌زاده ۲۴ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد، قیمت بلیت: ۱۱۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

اشوان ۲۴ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس، قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

کامران مولایی ۲۴ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۶۹۰ هزار تومان.

بهنام بانی ۲۵ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس تهران، قیمت بلیت: ۱۰۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

ایوان بند ۲۵ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، قیمت بلیت: ۱۱۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

گرشا رضایی ۲۵ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، قیمت بلیت: ۲۴۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

پویا حاجیلی ۲۵ خرداد ساعت ۲۰ در سالن برج آزادی، قیمت بلیت: ۲۹۰ تا ۳۹۰ هزار تومان.

گروه «دلکوب» ۲۶ خرداد سانس‌های ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ در سالن برج آزادی، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان.

گروه «نوشه» (ویژه بانوان) به سرپرستی نیوشا بریمانی ۲۶ خرداد ساعت ۱۴ در تالار وحدت، قیمت بلیت: ۱۶۰ تا ۴۰۰ هزار تومان.

امید حاجیلی ۳۰ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، قیمت بلیت: ۲۵۵ تا ۶۹۰ هزار تومان.

رونق کنسرت‌های موسیقی در پایان بهار؛ پیشتازی پاپ

حامی ۳۱ خرداد سانس‌های ۱۹:۵۰ و ۲۲:۵۰ در مرکز همایش های برج میلاد، قیمت بلیت: ۱۱۰ تا ۶۹۵ هزار تومان.

گروه «نهال» (ویژه بانوان) به سرپرستی لیلا نجفی دوم تیر ساعت ۱۴ در تالار وحدت، قیمت بلیت: ۱۶۰ تا ۵۰۰هزار تومان. رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه: نیوشا بریمانی

سایر شهرها

وحید تاج ۱۶ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ در سالن زغال سنگ کرمان، قیمت بلیت: ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، ۱۷ خرداد ساعت ۱۹ در خانه حاج آقا علی رفسنجان، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان.

اپرت موسی و شبان (پرواز همای) ۱۶ خرداد ساعت ۲۲ در تالار مرکزی رشت، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان، ۱۷ خرداد ساعت ۱۹ در سالن هلال احمر ساری، قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۳۵۰ هزار تومان.

مجید رضوی ۱۶ و ۱۷ خرداد سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن شهیدآوینی بندرعباس.

مجید خراطها ۱۷ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن لوکس اکومال کرج، قیمت بلیت: ۲۱۰ تا ۶۱۰ هزار تومان، ۱۸ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۴۵۵ هزار تومان.

علی زندوکیلی ۱۸ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲ در فرهنگسرای شهرکرد، قیمت بلیت: ۲۲۰ تا ۳۵۰ هزار تومان.

کنسرت زنده یاد ناصر چشم‌آذر (آرمین قیطاسی – مهدی یغمایی) ۱۸ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن سیتی سنتر اصفهان، قیمت بلیت: ۱۸۵ تا ۳۷۵ هزار تومان.

رونق کنسرت‌های موسیقی در پایان بهار؛ پیشتازی پاپ

معین زندی ۱۸ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در تالار حافظ فردیس کرج، قیمت بلیت: ۱۹۰ تا ۶۳۰ هزار تومان.

مسعود صادقلو ۱۸ و ۱۹ خرداد سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش های خاوران تبریز، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان.

روزبه بمانی ۱۸ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن امیرمهر اکسین محمودآباد، قیمت بلیت: ۲۸۰ تا ۴۵۰ هزار تومان، ۲۰ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن سیتی سنتر اصفهان، قیمت بلیت: ۱۷۵ تا ۳۷۵ هزار تومان، ۲۴ خرداد سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سالن شهیدآوینی بندرعباس، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان.

سهراب پاکزاد ۱۸ خرداد سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در تالار مرکزی فرهنگ هنر کرمان، قیمت بلیت: ۳۸۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، ۲۰ خرداد سانس‌های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ در سینما قدس سیرجان، قیمت بلیت: ۳۹۰ تا ۵۰۰ هزار تومان، ۲۳ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱ در سالن اکومال کرج، ۲۵ و ۲۶ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن پردیس تربیت معلم پاک‌نژاد یزد، یکم تیر سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن شهیدآوینی بندرعباس، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان.

آرون افشار ۱۹ خرداد سانس‌های ۱۹:۴۰ و ۲۲:۳۵ در سالن سیتی سنتر اصفهان.

محسن ابراهیم‌زاده ۱۹ خرداد سانس‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ در تالار وحدت ارشاد ارومیه، قیمت بلیت: ۱۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان.

گروه «چارتار» ۲۱ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۴۲۰ هزار تومان.

فرزاد فرزین ۲۰ و ۲۱ خرداد سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن آمفی تئاتر فدک اردبیل، قیمت بلیت: ۱۸۰ تا ۴۵۵ هزار تومان.

رونق کنسرت‌های موسیقی در پایان بهار؛ پیشتازی پاپ

حامیم ۲۰ و ۲۱ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در اریکه آریایی آمل، قیمت بلیت: ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان.

گرشا رضایی ۲۲ خرداد سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن آمفی تئاتر فدک اردبیل، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۴۵۵ هزار تومان.

فرزاد فرخ ۲۲ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، قیمت بلیت: ۲۰۰ تا ۴۲۰ هزار تومان.

آرمین زارعی ۲۳ تا ۲۶ خرداد سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن همایش‌های خاوران تبریز، تمامی بلیت‌های این کنسرت فروخته شده است.

مهدی احمدوند ۲۵ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن شهیدآوینی بندرعباس، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان.

هوروش ۲۷ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شهیدآوینی بندرعباس، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان.

حسین میناپور ۲۷ خرداد سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱ در تالار خضری مهاباد، قیمت بلیت: ۱۶۰ تا ۲۵۰ هزار تومان.

مصطفی راغب ۳۰ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ در سالن پردیس تربیت معلم پاک‌نژاد یزد، قیمت بلیت این کنسرت مشخص نیست.

گروه «ایهام» ۳۱ خرداد سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲ در سالن شهیدآوینی بندرعباس، قیمت بلیت: ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان.

کیش

آرون افشار و حامیم نیز ۱۸ خرداد ساعت ۲۳:۵۹ به ترتیب در کنسرت هال مریم و تالار شهر جزیره کیش به روی صحنه می‌روند، قیمت بلیت این کنسرت‌ها ۳۸۰ تا ۷۰۰ هزار تومان است.

کنسرت‌های خارج از کشور

برخی از خوانندگان موسیقی پاپ نیز کنسرت‌هایی را در خارج از کشور برنامه‌ریزی کردند؛ تور کنسرت اروپا رضا صادقی قرار است نهم تا ۱۱ ژوئن (۱۹ تا ۲۱ خرداد) در شهرهای مونیخ، فرانکفورت، استکهلم، ۱۶ تا ۱۸ ژوئن (۲۶ تا ۲۸ خرداد) در شهرهای نورنبرگ، دوسلدورف، روتردام، ۲۳ تا ۲۵ ژوئن و ۳۰ ژوئن (دوم تا چهارم تیر و نهم تیر) در شهرهای بروکسل، اشتوتگارت، هانوفر و اُسلو، یکم و دوم ژوئیه (۱۰ و ۱۱ تیر) در شهرهای کپنهاگ و برلین برگزار شود.

کنسرت‌های علیرضا طلیسچی ۲۴ ژوئن (سوم تیر) در سیدنی و یکم ژوئیه (دهم تیر) در ملبورن استرالیا و رضا بهرام یکم سپتامبر(دهم شهریور) در تورنتو و دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) در ونکوور کانادا برگزار می‌شود.

همچنین احسان خواجه امیری ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد)، علی یاسینی ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) و رحیم شهریاری خواننده فولکلور و آذری زبان یکم تا سوم سپتامبر (۱۰ تا ۱۳ شهریور) در تورنتو کانادا به روی صحنه می‌روند.

به نقل از ایرنا، کنسرت سهراب پاکزاد دیگر خواننده پاپ نیز ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) در تورنتو و ۲۶ آگوست(چهارم شهریور) در ونکوور کانادا برگزار خواهد شد.

true
true
رونق کنسرت‌های موسیقی در پایان بهار؛ پیشتازی پاپ
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true