×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
درگیری نیروهای حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی ادامه دارد

درگیری نیروهای حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی ادامه دارد، نیروهای حزب الله لبنان شب گذشته در پاسخ به گلوله باران مناطقی از جنوب لبنان، مناطق شمالی اراضی اشغالی را هدف موشک قرار دادند.

 

به گزارش شهر مردم، در ارتباط ساعت ۸ بامداد امروز شنبه ؛ با حسن عظیم زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مرز لبنان با فلسطین اشغالی مطالب زیر بیان شد که در زیر می خوانید:
سؤال: خواهش می‌کنم از جزئیات آخرین تحولات جنوب لبنان و شمال اراضی اشغالی به ما بگویید.
آقای عظیم زاده: دیشب صدای آژیر خطر در مناطق مختلف الجلیل در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمد شهرک‌های نظامی نهاریا، شلومی، اشتوردا، مارگالیوت، کریات شمونه و حتی در عمق شهرک نظامی سَفِت هم صدای آژیر خطر شنیده شد و از نیرو‌های احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک‌هایی که در نزدیکی مرز لبنان با فلسطین اشغالی هستند خواسته شد که شب گذشته را در پناهگاه‌ها بگذارنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک دستکم ۱۱ موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی خبر دادند. همچنین توپخانه و پهپاد‌های مسلح وجنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق مختلفی را در جنوب لبنان از جمله اطراف خیام، کفرکلا، اُدَیسه، پائولا، میسه جبل، ایتا شعب، الماشعب، یارون، اطراف ناغوره و همچنین در فاصله‌ی تقریباً ۲۰ کیلومتری مرز لبنان و یک محوطه‌ای در نزدیکی نبتیه را هم گلوله باران کردند.

باز هم شاهد بودیم که دیشب و دیروز نظامیان صهیونیست از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کردند. دیروز و دیشب حزب الله در مجموع ۱۳ عملیات انجام داد و بیانیه‌های آن را صادر کرد.

به نقل از واحد مرکزی خبر، چهار پایگاه نظامی، ۷ مرکز تجمع که یک مرکز تجمع را متمایز هدف قرار داد. یک مرکز تجمع در پایگاه نظامی متولا را با دو پهپاد انتحاری هدف قرار داد یک گروه مکانیزه از ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی پایگاه نظامی المناره با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد و یک دستگاه تانک نظامی صهیونیست تانک مرکاوا را در مقر لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی بِرانیت هدف قرار داد.

true
true
درگیری نیروهای حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی ادامه دارد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true