×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خالد مشعل: اسرائیل با آتش بازی می‌کند/ مقاومت قادر به مقابله با آن است

خالد مشعل: اسرائیل با آتش بازی می‌کند/ مقاومت قادر به مقابله با آن است، در پی تداوم یورش صهیونیست‌های تندرو به مسجدالاقصی برای چندمین روز متوالی و به بهانه اعیاد یهودیان، رئیس جنبش حماس در خارج با هشدار نسبت به این اقدامات تحریک آمیز، اعلام کرد که دشمن صهیونیستی با آتش بازی می‌کند و مقاومت با اقدامات آن مقابله خواهد کرد.

به گزارش شهر مردم،«خالد مشعل» تأکید کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به به این رژیم اجازه می‌دهد تا به هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به آن تحت حمایت کابینه «بنیامین نتانیاهو» ادامه دهد.

وی گفت که رژیم صهیونیستی از طریق اعیاد یهودیان به دنبال تحمیل اقدامات جدید با هدف فراهم کردن زمینه تخریب مسجدالاقصی و برپایی معبد کذایی به جای آن است.

مشعل افزود: از سال ۲۰۱۷ به بعد، تعداد شهرک نشینان تعرض کننده به مسجدالاقصی دو برابر شده و رژیم اشغالگر نیز تجاوزات خود را علیه این مکان مقدس تشدید کرده است.

وی همچنین تاکید کرد: با این وجود اقدامات و عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری به شکل قابل توجهی تشدید شده،به طوری که سیاست‌ها رژیم اشغالگر قادر به مهار آنها نیست.

وی اضافه کرد: مقاومت اجازه دست درازی به مسجدالاقصی را نخواهد داد و این رویارویی بزرگترین پاسخ به جنایات دشمن اشغالگر خواهد بود. دشمن با آتش بازی می‌کند و ما تندی شعله‌های این اتش را به آن خواهیم چشاند و مقاومت قادر به خنثی کردن توطئه‌ها و برنامه‌های رژیم اشغالگر است.

رئیس حماس در خارج از فلسطین اشغالی در ادامه ضمن درخواست از فلسطینی ها برای حضور و تحصن در مسجدالاقصی، از ملت‌های عربی نیز درخواست کرد تا به جنایات صهیونیست‌ها در جبهه‌های مختلف پاسخ دهند.

وی همچنین از کشورهای سازشگر با رژیم صهیونیستی نیز خواست که این اشتباه خود را اصلاح کنند؛ چرا که سازش و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر تهدیدی برای فلسطین و کشورهای عربی است.

مشعل در بخش دیگری از اظهاراتش از علما و روحانیون عربی و اسلامی خواست که فتوایی را مبنی بر واجب بودن نجات مسجدالاقصی و حفاظت از آن در مقابل تلاش‌ها برای یهودی سازی و همچنین جنگ به خاطر قدس صادر کنند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که طی روزهای اخیر و همزمان با آئین موسوم به «عید روز بخشش» صدها صهیونیست تندرو تحت حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی هجوم بردند.

به نقل از ایرنا، تکرار تعرض به مسجدالاقصی از سوی تندروهای صهیونیست برغم اعتراضات محلی، منطقه‌ای و جهانی به این اقدامات که در راستای یهودی سازی مسجدالاقصی تعبیر می‌شود، بویژه از زمان به قدرت رسیدن کابینه افراطی و تندروی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تشدید شده است.

 

 

true
true
خالد مشعل: اسرائیل با آتش بازی می‌کند/ مقاومت قادر به مقابله با آن است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true