×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حضور دوومیدانی کاران پارالمپیکی در اردوی متمرکز بعد از یکسال

حضور دوومیدانی کاران پارالمپیکی در اردوی متمرکز بعد از یکسال، ۱۲ ورزشکار پارادوومیدانی در حالی اردیبهشت به مسابقات جهانی ژاپن اعزام می‌ شوند که بعد از یکسال بلاتکلیفی به خاطر نداشتن اردوی متمرکز، از امروز ۲۵ فروردین وارد اردوی آمادگی می‌شوند.

به گزارش شهر مردم ،علی اصغر هادیزاده ، اظهار کرد: مسابقات جهانی پارادوومیدانی که به نوعی تدارکات و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است اواخر اردیبهشت در ژاپن برگزار می‌شود، ۱۲ ورزشکار (۹ مرد و ۳ زن) که جزو بهترین‌های دوومیدانی هستند به این تورنمنت اعزام می‌شوند که در صورت کسب حد نصاب رکورد ورودی تعیین شده از سوی کمیته ملی پارالمپیک، برای پاریس انتخاب خواهند شد.

وی گفت: به جز مسابقات جهانی ژاپن، مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور خرداد در تهران را داریم که زیر نظر IPC برگزار می‌شود. کسانی که در این مسابقات بتوانند حد نصاب رکورد ورودی را کسب کنند جزو نفرات اعزامی به پاریس خواهند بود. در حقیقت برای این که بتوانیم لیست نفرات نهایی اعزامی به پارالمپیک پاریس را مشخص کنیم این دو تورنمنت پیش‌بینی شده که در پایان این دو تورنمنت لیست نهایی دوومیدانی کاران اعزامی به پاریس بسته خواهد شد.

رییس انجمن پارادوومیدانی همچنین از برگزاری اردوی دوومیدانی کاران با حضور ۱۲ ورزشکار از ۲۵ فروردین در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب خبر داد و افزود: اولین اردوی متمرکز دوومیدانی کاران با حضور سعید افروز، علیرضا مختاری، رشید مسجدی، علی اصغر جوانمردی، هاشمیه متقیان، امان الله پاپی، الهام صالحی، صادق بیت سیاح، زینب مرادی، هادی کائیدی و حامد امیری از ۲۵ فروردین در آفتاب انقلاب برگزار می‌شود و تا ۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. سپس دوومیدانی کاران بعد از یک هفته استراحت دوباره وارد اردو می‌شوند و ۲۵ اردیبهشت برای شرکت در مسابقات جهانی عازم ژاپن می‌شوند. این مسابقات از ۲۷ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

هادیزاده همچنین درباره وضعیت کادر فنی پارادوومیدانی اظهار کرد: بعد از تعیین لیست نفرات اعزامی به پاریس، کادر فنی اعزامی به پاریس نیز مشخص خواهد شد.

true
true
حضور دوومیدانی کاران پارالمپیکی در اردوی متمرکز بعد از یکسال
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true