×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حبس ابد پرستار انگلیسی قاتل

حبس ابد پرستار انگلیسی قاتل، لوسی لتبی (Lucy Letby)، پرستار ۳۳ ساله انگلیسی که در کشتن و تلاش برای کشتن ۱۳ نوزاد مجرم قطعی شناخته شده است، امروز به حبس ابد محکوم شد و تا پایان عمر، زندانی باقی خواهد ماند.

 

به گزارش شهر مردم، لوسی لتبی (Lucy Letby)، پرستار ۳۳ ساله انگلیسی که در کشتن و تلاش برای کشتن ۱۳ نوزاد مجرم قطعی شناخته شده است، امروز به حبس ابد محکوم شد و تا پایان عمر، زندانی باقی خواهد ماند.
در حالی دقایقی پیش حکم مجازات این پرستار قاتل زنجیره‌ای نوزادان در انگلیس اعلام شد که هنوز درباره شمار نوزادانی که او در بیمارستان‌های لیورپول و چستر (Chester) به قتل رسانده است، اطلاعات دقیق در دست نیست.
پلیس انگلیس به رسانه‌ها گفته لوسی لتبی، احتمالا در ۳۰ ” مرگ مشکوک ” دیگر، دست داشته باشد. لوسی لتبی، به درخواست شخصی، در زمان اعلام رای قاضی، در دادگاه حضور نداشت.
این تصمیم او واکنش برانگیز شد و خانواده‌های قربانیان و شماری از مردم و حقوق دانان خواستار ان شدند که قانون تغییر کند و جانیان نتوانند از رویارویی با خانواده قربانیان فرار کنند و در زمان صدور حکم الزاما در دادگاه حاضر باشند.
قرار است بازرسان پلیس به بررسی پرونده پزشکی بیش از چهار هزار نوزاد متولد شده در بیمارستان زنان لیورپول و کنتس چستر بپردازند تا ابعاد قتل‌های لوسی لتبی روشن شود.
به رغم انبوه اطلاعات درباره این پرستار قاتل که بزرگترین قاتل زنجره‌ای کودکان در تاریخ معاصر انگلیس لقب گرفته است، هنوز انگیزه و هویت کودکان یا اغلب خانواده‌های کودکانی که او انان را به قتل رسانده یا تلاش کرده به قتل برساند اشکار نشده است. در جریان رسیدگی به پرونده این پرستار قاتل مشخص شد برای قتل برخی نوزادان سه بار تلاش کرده است این تلاش‌های او گمانه زنی‌ها را درباره انگیزه‌های نژاد پرستانه این پرستار انگلیسی را در کشتن نوزادان تقویت کرده است.

true
true
حبس ابد پرستار انگلیسی قاتل
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true