×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جابجایی ۷ میلیون مرسوله در شش ماهه نخست امسال در فارس/۳۰ واحد مسکونی به کارکنان پست فارس تحویل داده می شود

فرخنده آشوری – شهر مردم
مدیرکل پست فارس در گفتگو با خبرنگار روزنامه شهر مردم، با تبریک روز جهانی پست و بیان اینکه حرکت پست استان فارس در مسیر و چارچوبی که از سال گذشته تعیین شده بود، نتیجه بخش بوده است، گفت: برگزیده شدن پست فارس در جشنواره شهید رجایی، بر اساس ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی، به ویژه در شاخص رضایمندی مردم به عنوان دستگاه برتر، نشان از قرار گرفتن در چارچوب و مسیر درست است، جلب رضایت مردم، برای خدمات رسانی بیشتر یک کارنامه مختصر و مفید از سمت اداره پست فارس است.
مهدی آزادی، افزود: در شش ماهه گذشته، ۷ ملیون مرسوله در استان فارس به صورت ورودی و خروجی جابه جا شده است که توفیق جدی محسوب می شود، این موضوع از آن نظر، حائز اهمیت است که نشان از تلاش ما در توسعه مرسولات است، بخش دیگر حائز اهمیت، توسعه در مرسولات تجارت الکترونیک بوده است که در شش ماهه نخست، در این بخش بیش از ۴۷۰ هزار ترافیک، رقم خورده است.
آزادی، با اشاره به تلاش تیم جدید مستقر شده در اداره پست کشور برای اصلاح ساختار پست، تصریح کرد: در اصلاح زیرساخت ها، به سمت تبدیل شدن به سکوی تجارت الکترونیک حرکت کردیم که کالاهای تجاری این حوزه، با سرعت و دقت بیشتری جابجا شدند و دستگاه های نظارتی در این بخش، نظارت جدی داشتند، زیر ساخت ها، در اختیار کسب و کارهای تجارت الکترونیک قرار گرفت و کارمندان اداره پست در این حوزه، آموزش های لازم را دیدند.
وی، ابراز کرد: به سمت هوشمندسازی تجهیزات و لجستیک رفتیم و البته مشکلات اساسی در برخورد با کالاهای تجاری نیز وجود داشت که مراجع نظارتی حضور داشتند، نیازمند توسعه خطوط مبادلاتی بودیم که این ظرفیت تا ۲۴ درصد، افزایش یافت و تعدادی کامیون به ناوگان حمل و نقل پستی افزوده شد که تا حدودی مشکلات استان از این طریق، ساماندهی گردید.
مدیرکل پست فارس با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت ها و دیگر فرآیندهای این حوزه، عنوان کرد: در بخش توسعه زیرساخت ها، برنامه ریزی جدی صورت گرفت، در یکی از نواحی در بوستان هاشمی، ساختمانی به مساحت ۵۰۰ مترمربع به صورت دو طبقه کلنگ زنی شده و در حال اجرا است تا به چرخه خدمات رسانی پست افزوده شود.
آزادی، خاطرنشان کرد: ادارات پست مرکزی شهرستان های سپیدان و خرامه نیز براساس موافقت نامه اعتبارات سرمایه سال ۱۴۰۲، در دست ساخت قرار دارند، مشکلات ناحیه پستی ۷۱۳ کنار ارگ کریمخان نیز حل و فصل شده و در حال بهسازی است و به زودی به زیرساخت های پست فارس، افزوده می شود.
وی، با اشاره به استقرار کامل شبکه پستی در شهرستان های جدید، مانند بختگان و کوهچنار ، متذکر شد با خرید ژنراتور، مشکلاتی مانند عدم پایداری شبکه در سال گذشته به علت قطعی برق، حل شده است و در صورت قطعی برق، دیگر شاهد آسیب مردم در بخش خدمات رسانی در پست، نخواهیم بود و با توجه به وظیفه امانت داری پست نسبت به مردم، پوشش تصویر کل شبکه استان انجام شد و نقطه کوری در هیچ فضایی نخواهیم داشت.
مدیرکل اداره پست فارس با بیان اینکه ۱۹ شهرستان به شبکه دولت متصل شدند، گفت: هوشمند سازی شبکه با استفاده از اعتبار استانی، ساماندهی و یکسری نیازهای جدی در این حوزه، برطرف شد، ساختمان پست مرکزی کازرون مناسب نبود که اصلاحات لازم در این ساختمان انجام شد و تجهیزات ضروری و الزامی پست خریداری گردید، همچنین تجهیزات حوزه مبادلات، ارتقا یافت.
حل مشکلات حقوقی ساختمان پست شهرستان پاسارگاد و خرید این ساختمان از مدعی مالکیت آن، ارتقا کد پستی ده رقمی در کل استان از دیگر مواردی بود که این مقام مسئول به آن اشاره کرد.
وی، با اشاره به تعمیر ۸ دستگاه کامیون و بازگشت آنها به ناوگان حمل و نقل پستی استان، عنوان کرد: مشکل مسکن کارکنان پست، پیگیری شد و تا ۲۰ روز آینده، تعداد ۳۰ واحد به کارکنان تحویل داده می شود و آماده بهره برداری است، همچنین ۱۶ واحد در مرحله سفیدکاری و ۱۶ واحد دیگر نیز در مرحله اخد پروانه قرار دارد.

true
true
جابجایی ۷ میلیون مرسوله در شش ماهه نخست امسال در فارس/۳۰ واحد مسکونی به کارکنان پست فارس تحویل داده می شود
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true