×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۵ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تنها یک تن از مجروحان حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ (ع) وضعیت ثابت درمانی ندارد.سید وحید حسینی صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهر مردم بیان کرد: محمد جهانگیری مصدوم ٢٩ ساله حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ (ع) به علت خونریزی در ناحیه شکم وضعیت ثابت ندارد.

وی اضافه کرد: احتمال دارد برای بار دوم محمد جهانگیری تحت عمل جراحی قرار بگیرد تا وضعیت این مصدوم به حالت پایدار برسد.رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز متذکر شد: تنها یک نفر از مصدومان حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ (ع) وضعیت ثابت درمانی ندارد.وی ادامه داد: چهار تن از مصدومان این حادثه تحت عمل جراحی قرار گرفته و دو تن از این افراد نیز از بیمارستان ترخیص شدند.

حسینی تاکید کرد: یکی از خانم‌های مصدوم این حادثه تروریستی همچنان در بخش مراقب‌های ویژه در حال دریافت خدمات درمانی است و طی ٢۴ ساعت آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش شهر مردم  مهرداد شریفی در حاشیه حضور تیم مسئولان دانشگاه بر بالین مجروحان حادثه تروریستی دیشب در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) گفت: با حضور به موقع تیم اورژانس در محل حادثه و اعزام به بیمارستان‌ها، کار خدمت رسانی به مجروحان این حادثه با ارائه تمام خدمات تخصصی موردنیاز، آغاز شده و تا کنون ادامه دارد.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آمادگی و حضور سریع اساتید پزشکی برای ارائه خدمات تخصصی به مجروحان این حادثه خبر داده و گفت: تیم درمان، تمامی تلاش خود را برای نجات جان مجروحان این حادثه به کار بسته‌اند.

شریفی نسبت به سلامت کامل مجروحان حادثه، ابراز امیدواری کرد.

true
true
تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true