×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تردد در تمام جاده‌های فارس روان است / چند محور مه‌گرفته‌اند

تردد در تمام جاده‌های فارس روان است،  به گزارش شهر مردم ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس با اشاره به آخرین وضعیت ترددها در جاده‌های استان با توجه به بارش باران، گفت: اکنون تردد در تمام محورها به‌صورت عادی و روان است.

وحید احمدی ، با اشاره به بارش باران از صبح دیروز (پنجم فروردین ماه) در استان فارس، اظهار کرد: بارش‌ها همچنان در استان ادامه دارد، اما با این وجود، تردد در تمام محورهای استان به‌صورت روان و عادی برقرار است.

وی بیان کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و گزارش‌های اعلام‌شده توسط همکاران راهداری مستقر در محورها، اکنون شاهد بارش باران در محورهای منتهی به شیراز، سپیدان، رستم، نورآباد، کوهچنار، کازرون، دشت ارژن، بیضا، مرودشت، پاسارگاد، اقلید، خرم‌بید، آباده، بوانات، سرچهان، ارسنجان، سروستان، فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین، داراب، زرین دشت، نیریز و استهبان هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس افزود: مه‌گرفتگی در محورهای تنگ ابوالحیات، محور جدید کازرون، کولی کش، شهیدآباد و گردنه گلومشک وجود دارد. از مسافران و مردم می‌خواهیم نکات ایمنی را هنگام رانندگی در جاده‌ها رعایت کنند.

true
true
تردد در تمام جاده‌های فارس روان است / چند محور مه‌گرفته‌اند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true