×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیان واقعیت از زبان سرمربی بحرین درباره ژاپن

بیان واقعیت از زبان سرمربی بحرین درباره ژاپن، سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین گفت که ذخیره‌های ژاپن هم تفاوتی با بازیکنان اصلی تیم ندارند و این قدرت سامورایی‌ها را به خوبی در جام ملت‌ها به تصویر می‌کشد.

به گزارش شهر مردم و به نقل از الرای، تیم ملی فوتبال ژاپن طبق اعلام بیشتر پیش‌بینی‌ها شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌آید.

ژاپن در یک هشتم نهایی به مصاف بحرین رفت و توانست با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست پیدا کند تا در یک چهارم نهایی حریف ایران شود.

خوان آنتونیو پیزی، سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین بعد از شکست برابر ژاپن سخنانی بر زبان آورد که قدرت فوتبال ژاپن را در جام ملت‌ها به تصویر می‌کشد.

او گفت: سرمربی ژاپن ۵ سال است که در این تیم حضور دارد و این باعث شناخت زیاد او از تیم شده است. ژاپن تیم بسیار خوبی است و حتی بازیکنان نیمکت نشین تیم هم مثل بازیکنان اصلی هستند. بیشتر بازیکنان ژاپن در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند و این باعث شده آنها کیفیت و تجربه لازم را داشته باشند.

خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی بحرین گفت ژاپن چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر تکنیکی از تیمش بهتر بود. ‏
سرمربی بحرین به خبرنگاران گفت:” قبل از هر چیز می‌خواهم از هواداران بحرین به ‏خاطر حمایت پرشورشان از ما در تک‌تک مسابقات تشکر کنم. امیدوارم آنها در آینده هم ‏به همین شکل از تیم ملی‌شان حمایت کنند. ما بازی سختی را مقابل تیمی انجام دادیم ‏که بسیار باتجربه است. تیمی که از نظر تکنیکی هم سطح بالایی دارد”. ‏

true
true
بیان واقعیت از زبان سرمربی بحرین درباره ژاپن
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true