×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری اردوهای دانش آموزی در فارس با رویکرد هویت سازی

برگزاری اردوهای دانش آموزی در فارس با رویکرد هویت سازی، به گزارش شهر مردم، مدیرکل آموزش و پرورش فارس می‌گوید در برگزاری اردوهای دانش آموزی، باید الزامات کار مهیا باشد و اردو به گونه ای برگزار شود که به هویت سازی دانش آموزان کمک کند.

محمد خلیل عسکری در جلسه ساماندهی اردوهای دانش آموزی استان اظهار کرد: امیدواریم در ماه رجب برنامه‌های خوبی در زمینه برگزاری اعتکاف دانش آموزی ارائه شود.

وی افزود: همه برنامه‌های ما حول مدرسه محوری اجرایی می‌شود؛ لذا بر اساس این سیاست،مدیران مدارس باید در خصوص اردوها تصمیم بگیرند.

عسکری تصریح کرد: در برگزاری اردوهای دانش آموزی، الزامات کار مهیا باشد و اردو به گونه‌ای برگزار شود که به هویت‌سازی دانش آموزان کمک کند.

وی بر ارسال مجدد دستورالعمل اردوها به مدارس تاکید و عنوان کرد: اطلاع‌رسانی دقیق از نحوه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در دستور کار قرار گیرد .

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین پیوست فرهنگی در حین برگزاری  اردوهای دانش آموزی را از موارد مهمی دانست که باید به آن توجه شود.

به گزارش شهر مردم و به نقل از به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،عسکری در پایان گفت: استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در برگزاری اردوها می تواند به افزایش اثرات تربیتی اردوها کمک کند.

true
true
برگزاری اردوهای دانش آموزی در فارس با رویکرد هویت سازی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true