×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برقراری آتش بس در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان

برقراری آتش بس در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان، منابع فلسطینی اعلام کردند دستیابی به توافق آتش بس در پی تلاش‌های جدی سهیل حرب مدیر سازمان اطلاعات ارتش لبنان در منطقه جنوب محقق شده است.

 

 

به گزارش شهر مردم،  تلاش مشترک طرف‌های فلسطینی و لبنانی برای دستیابی به توقف تنش‌ها و برقراری آتش بس در اردوگاه عین الحلوه در برقراری آتش بس در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنانجنوب لبنان نتیجه بخش بوده و درگیری‌ها در این اردوگاه کاهش چشمگیری داشته است؛ هر چند موارد اندکی از نقض آتش بس نیز گزارش شده است.

منابع فلسطینی اعلام کردند دستیابی به توافق آتش بس در پی تلاش‌های جدی سهیل حرب مدیر سازمان اطلاعات ارتش لبنان در منطقه جنوب محقق شده است.

سهیل حرب با فرماندهان جنبش فتح و کمیته اقدام مشترک نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین، در نشست مشترکی که در منطقه صیدا برگزار شد، شرکت کرد.

در این نشست بر پایبندی به تثبیت آتش بس تأکید شد.

به نقل از صدا و سیما، منابع آگاه وضع امنیتی اردوگاه عین الحلوه را شکننده توصیف و تأکید کردند شرایط فعلی مستلزم تصمیم گیری در عالی‌ترین سطح در لبنان و فلسطین و تلاش برای خاموش کردن فتنه‌ای است که در صورت شعله ور شدن همه فلسطینی‌ها را بدون استثنا در بر خواهد گرفت.

true
true
برقراری آتش بس در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true