×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
برد فجر شهید سپاسی در شهر آورد شیرازی ها

برد فجر شهید سپاسی در شهر آورد شیرازی ها،  شهرآورد شیرازی ها در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های کشور به سود فجر شهید سپاسی تمام شد تا این تیم همچنان در بالای جدول در جمع  مدعیان باقی بماند.

 

به گزارش شهر مردم، ین بازی از هفتم سیزدهم این رقابت ها عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم فجر با یک گل به برتری دست یافت.

حساسیت دربی شیراز که هر دو تیم برای نباختن به میدان آمده بودند موجب شد که در دقایقی از ابتدای بازی بازیکنان هر دو تیم پاس های اشتباهی بدهند.

درادامه نیمه نخست شاگردان ستار زارع سرمربی تیم شهر راز بازی بهتری را نسبت به تیم فجر انجام دادند، آنها سعی داشتند از سمت راست زمین فجر به خواسته خود برسند و یکی دوبار هم فرصت هایی را ایجاد کردند.

در آن سوی میدان هم شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر برای دور نماندن از صدر جدول سعی داشتند از سمت چپ دروازه شهر راز به گل برسند که این اتفاق هم افتاد.

دقیقه هفت بازی بر روی اشتباه مدافع تیم فجر توپ به ابوالفضل بابایی مهاجم شهر راز رسید اما علی غلامزاده دروازه بان فجر این خطر را دور کرد و یکباردیگر در ادامه مدافعان فجر اشتباه کردند تا آمار اشتباه در نزد مدافعان این تیم به دلیل حساسیت بالا برود.

در ادامه نیمه نخست هم فجریها در دقیقه ۲۲ می توانستند دروازه تیم شهر راز را با تهدید مواجه کنند اما مدافع این تیم تن به کرنر داد.

گل فجر با دخالت مدافع شهر راز

در حالی که شهررازی ها داشتند بهتر بازی می کردند بازیکنان تیم فجر از سمت چپ زمین شهر راز که در دستور حمله داشتند به گل رسیدند، این اتفاق در دقیقه۳۷ رخ داد و ابولفضل بابایی از این فرصت استفاده کرد و توپ با ضربه این بازیکن و دخالت مدافع شهر راز تبدیل به گل شد.

در ادامه نیمه نخست اتفاقی خاصی رخ نداد و بازی با همان یک گل به سود فجر به پایان رسید تا آنها با خیال راحت به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم هم بازیکنان شهر راز برای جبر ان گل خورده بهتر آغاز کردند و درآن سوی میدان هم فجریها هم با دو تعویض ضمن حفظ نتیجه چشم به ضد حمله داشتند که یکی دو بار هم خطرناک ظاهر شدند.

از دقیقه ۵۹ به بعد ستار زارع برای رسیدن به گل همه تعویض های خود را انجام داد هر چند روند بازی به سود این تیم تغییریافت اما مدافعان فجر با هوشیاری اجازه ندادند دروازه آنها باز شود.

دقیقه ۶۵ تیم شهر راز در یک منطقه مناسب نزدیک به خط ۱۸ قدم صاحب ضربه کاشته شدند اما آنها نتوانستند از این فرصت خوب استفاده کنند برای همین هم عصبانیت ستار زارع سرمربی تیم را در پی داشت.

دقیقه ۷۶ هم فجریها صاحب موقعیت شدند که خوب استفاده نکردند.

شهر آورد شیرازی ها به سود تیم فجر شهید سپاسی تمام شد + فیلم
 شهر آورد شیراز

بازهم جیمی جامپ به زمین آمد

در ادامه نیمه دوم یکی از تماشاگران که به جیمی جامپ شهرت دارند راهی زمین شد تا در همین لحظه خطری جدی روی دروازه تیم فجر به وجود بیاید.

در حالی که لحظاتی از پنج دقیقه وقت تلف شده بازی می گذشت فشار حملات تیم شهر راز بیشتر شد و یک فرصت تک به تک نصیب بازیکن این تیم شد که با خروج به موقع علی غلامزاده دروازه بان فجر این فرصت طلایی را از شهر رازی ها گرفت.

در همین لحظات هم فجریها بر روی ضد حمله توسط علی نجفی می توانستند به گل دوم برسند که ضربه کم جان این بازیکن توسط مدافعان شهرراز دفع شد تا این بازی نه چندان خوب که طبیعی بود با همان یک گل نیمه اول به سود فجر پایان یابد تا این تیم با یک بازی بیشتر نسبت به تیم خیبر آباد در رده دوم جدول قرار گیرد.

همچنین تیم شهر راز هم با این شکست با همان ۱۹ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

ازاین بازی حدود ۱۰ هزار نفر که اکثر آنها هواداران فجر تشکیل می دادند، دیدن کردند.

قضاوت این بازی را رضا عادل، حمید نادری و فرزاد شیرمردی بر عهده داشتند، مسعود حقیقی به عنوان داور چهارم و محمدرضا امینی هم ناظراین بازی بود.

به نقل از  ایرنا در پایان بازی های امروز تیم چادرملو اردکان یزد با ۲۸ امتیاز و یک بازی بیشتر در صدر جدول جای گرفت، فجر سپاسی با ۲۶ امتیاز هم دوم شد.

تیم خیبر خرم آباد روز پنجشنبه( فردا) به مصاف شهرداری آستارا می رود و در صورت پیروزی به صدر جدول باز خواهد گشت.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتردوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

true
true
برد فجر شهید سپاسی در شهر آورد شیرازی ها
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true