×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بحران جدی مواد غذایی در انگلیس

بحران جدی مواد غذایی در انگلیس، شبکه تلویزیونی اسکای نیوز گزارش داد: از هر ۲۰ بزرگسال در انگلیس یک نفر در دو هفته گذشته با بحران غذایی مواجه شده است.

 

به گزارش شهر مردم، مکان‌هایی همانند این نشان دهنده بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس هستند. مرکز مشاوره بدهی در یکی از فقیرترین مناطق در شهر لیدز شاهد افزایش شدید سطح تقاضاست.
دوک دنیسون مدیر مرکز مشاوره بدهی سنت وسنیسنتز لیدز.: ما به آسانی شاهد دو برابر شدن درخواست‌ها در مقایسه با گذشته هستیم. در حال حاضر، ما جوابگوی درخواست همه افراد نیستیم، زیرا ظرفیت خاصی داریم.
خبرنگار:  این آمار و ارقام شامل افرادی می‌شود که برای پرداخت بدهی هایشان مشکل دارند.
دوک دنیسون مدیر مرکز مشاوره بدهی سنت وسنیسنتز لیدز.: برخی افراد خانه هایشان را از دست داده اند. ما مشتریانی داریم که می‌آیند و خودشان را تخلیه می‌کنند. من به این گونه مشتریان کمک می‌کنم. ما همواره در تلاش برای اطمینان یافتن از این موضوع هستیم که مشتریان ما در اولویت قرار دارند. سقف بالای سرشان اولویت شماره یک است.
خبرنگار:  این فشار‌های فزآینده بربحران ناشی از هزینه‌های زندگی تأکید دارد. برای بیش از یک سوم مردم پرداخت اجاره بها و بازپرداخت وام مسکن دشوار است. از هربیست نفرهم یک نفر مواد غذایی ندار و توان خرید مواد غذایی بیشتر ندارد. اما هر دو رقم برای اقلیت‌های قومی بیشتر است که در سطحی بالاتر برای پرداخت اجاره بها مشکل دارند و سه برابر بیشتر از دیگر افراد توان خریدن مواد غذایی را ندارند. مکان‌هایی همانند برمن تامسون در لیدز تقسیم بندی‌های اقلیت‌های قومی بیشتر احساس می‌شود. این جا یکی از مناطق چند فرهنگی در این شهر و همچنین یکی از فقیرترین مناطق شهر است. این جا همانند همه مناطق دیگردر این کشور مردم فشار‌ها را احساس می‌کنند. اعضای شورا‌های محلی در این جا شاهدند این بحران در حال از بین بردن زندگی مردم است. اما خود آن‌ها هم تحت تأثیر این موضوع قراردارند.

 

true
true
بحران جدی مواد غذایی در انگلیس
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true