×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بایدن و ترامپ، بدترین نامزد‌های انتخابات آمریکا هستند

بایدن و ترامپ، بدترین نامزد‌های انتخابات آمریکا هستند، کارشناس امور بین الملل گفت: جو بایدن و دونالد ترامپ، بدترین نامزد‌های تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند که از نظر غیرمنطقی و نامعقول بودن، گوی سبقت را از هم می‌ربایند.

 

به گزارش شهر  مردم، شبکه تلویزیونی اسکای نیوز در گفتگو با گِرِگ شِریدان Greg Sheridan کارشناس امور بین الملل به تحلیل فضای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت.گِرِگ شِریدان گفت: شاهد تشدید رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستیم. واقعیت ایمرن است که دو نامزد کنونی اصلی در انتخابات آمریکا (ترامپ و بایدن)، بدترین نامزد‌های انتخاباتی هستند که ایالات متحده تا به حال داشته است، دونالد ترامپ به تازگی اعلام کرده است درصورتیکه اعضای ناتو، دیون خود را به ناتو نپردازند، او روسیه را تشویق خواهد کرد تا به اعضای ناتو حمله کند. صحبت‌های ترامپ به اندازه صحبت‌های بایدن، غیرمعقول است. اما نوع غیرمعقول بودن آنها کمی متفاوت است! ترامپ به صورت تعمدی، نامقعول است! یک رقابت وحشتناک در جریان است بطوریکه دیوانه‌ها درمقابل مجنون‌ها قرار گرفته اند!

طرفداران ترامپ می‌گویند او حرف‌هایی را می‌زند که جدی نیست و وقتی خودش بر سر کار بود، به این کار‌ها عمل نکرد. اما صرف بیان کردن این حرفها، بسیار وحشتناک است. اما این حرف به معنای بی توجهی به انتقاد‌های مطرح درباره بایدن نیست. بایدن آشکارا فردی است که از نظر ذهنی ناتوان است. از یک جهت، بایدن را می‌توان بهترین گزینه دموکرات‌ها دانست، زیرا او همه مسائل سیاسی را از دهه ۱۹۸۰ به یاد می‌آورد (کنایه به سن بایدن)! احتمالا او آن موقع بهتر از الان بود و در هاروارد تحصیل نکرده بود و درنتیجه، تروریست‌های اسلامگرا را به لیبرال دموکراسی ترجیح نمی‌داد! ما در چه دنیایی زندگی می‌کنیم!

به نقل از صدا و سیما، مهم‌ترین نکته‌ای که در پایان می‌خواهم عرض کنم این است که در چنین دنیایی با چنین نامزد‌های ریاست‌جمهوری، کنگره آمریکا طرح ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین و اسرائیل را مسکوت گذاشته است. آیا فکر نمی‌کنید این وضعیت می‌توانست درسی برای دولت استرالیا داشته باشد به این معنا که توانایی بازدارندگی مستقلی تا این اندازه داشته باشد!

true
true
بایدن و ترامپ، بدترین نامزد‌های انتخابات آمریکا هستند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true