×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

خبر فوری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
باقری: خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند

باقری: خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند ، عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتراض دانشجویان به جنایات رژیم صهیونیستی حادثه کم‌نظیری را در تاریخ دانشگاه‌های آمریکا و اروپا خلق کرده است، گفت که خیزش دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی، نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند.

به گزارش شهرمردم ، محمد باقری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: از همان روزهای اول جنگ غزه ایران اعتراضات خود را در عرصه بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد اما کشورهای اروپایی و آمریکایی سکوت کردند. اکنون بعد از گذشت حدود هشت ماه از این جنایات دانشجویان آمریکایی وارد عرصه شده و اعتراضشان را به جنایات اسرائیل اعلام کردند. به نظر می‌رسد ما شاهد بیداری جهانی علیه اسرائیل هستیم.

این نماینده مجلس اعتراضات دانشجویی را حادثه کم‌نظیر در تاریخ دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دانست و گفت: ما این اعتراضات را به فال نیک گرفته و آن را عاملی برای جهانی شدن اعتراضات صهیونیستی می‌دانیم. انتظار می‌رود دولت‌ها و سایر کشورها به این خیزش پیوسته و مقابل اسرائیل جبهه‌گیری کرده و مقاومت کنند تا ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

باقری با بیان اینکه مردم دنیا فجایع بشری را در غزه دیدند، گفت: خیزش دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند. ان‌شاءالله به زودی منطقه خاورمیانه بدون اسرائیل را شاهد باشیم.

true
true
باقری: خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

true